Bj45:n täyskevennettyyn akseliin kytkettävä lukko?
Valvoja: Käyttäjä
Bj45:n täyskevennettyyn akseliin kytkettävä lukko?
Kerrataanpa vielä, mitä muuta kuin murikan joutuu tuonne 45:n täyskevennettyyn akseliin vaihtamaan jos laittaa originaalin kytkettävän lukon? No Bj:n välitykset tietysti, mutta myös lukkoholkin puoleisen vetarinko? Muuta huomioitavaa?
Fullfloaterin laakeri- ja tiivistesarja odottaisi jo valmiina, ei kehtaisi laakeroida tuota LSD-perää sinne, jos saisi suht helposti 100% lukon lähes samalla vaivalla.
Sörtsillä en äkkiä osannut löytää vastausta.
Fullfloaterin laakeri- ja tiivistesarja odottaisi jo valmiina, ei kehtaisi laakeroida tuota LSD-perää sinne, jos saisi suht helposti 100% lukon lähes samalla vaivalla.
Sörtsillä en äkkiä osannut löytää vastausta.
BJ75 1987
# 274
# 274
- hakoteilla
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am
- hakoteilla
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am
- hakoteilla
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am
Jotenkin niin. Edessä pitkät poorit ja lukkoholkki siis pidemmässä vetarissa ja 61:n vetari on tosiaan pidempi kuin 40-sarjalaisissa. 75:ssa PITÄISI olla vetarit saman mittaiset kuin 40/42:ssa.Tuppu kirjoitti:ja eteen kun tuota orggis lukkoa asemoi niin tarvii 75:sen vetarin? Tyhymä ku ei heti jymmärähakoteilla kirjoitti:Joo se lyhyt puoli on saman mittainen. Erot pitkällä puolella.
Taka-akselissa lukkoholkki on lyhytessä vetarissa, etuakselissa pitkässä.