Moottorin kampiakselin laakerit, HJ60 -83.
Valvoja: Käyttäjä
Moottorin kampiakselin laakerit, HJ60 -83.
Misstäköhän mahdollisesti löytyisi, alkaa kohta muodostua ongelmaksi, olisko kellään tietoo. Tarvikeliikkeistä en oo löytänyt ja merkkiliikkeestä mahdollisesti vielä löytyy, mutta ei suomesta. Voiko tää olla nyt näin hankalaa
metsäsika kirjoitti:pitäshän näitä saaha ihan varaosa liikkeistä,itte ainakin kesällä ostin eikä olleet edes hinnan kirossa
mistäpäin ostit, minä olen täältä etelä-karjalasta kysellyt, mut asia näyttää jo pikkasen huolestuttavalta. Kaikkialta oon kyselly mistä vaan keksin, moottori koneistamoita myöten
Löysin tälläsen jutun: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=568 ... t=laakerit ja sieltä nimimerkki "timop" ni saattaapi löytyä jos et jo ole kyselly.
täältä iisalmesta sain paikallisesta varaosa puljusta runkolaakerit ja sit tuolta nimim.timop:ltä sain kiertokangen laakerit ,kuulema sillä olis ollu niitä runkolaakeraitakin sillon saatava , eikös se niin ollu että runkolaakerithan on samat kun 12ht roottorissaJylppy kirjoitti:metsäsika kirjoitti:pitäshän näitä saaha ihan varaosa liikkeistä,itte ainakin kesällä ostin eikä olleet edes hinnan kirossa
mistäpäin ostit, minä olen täältä etelä-karjalasta kysellyt, mut asia näyttää jo pikkasen huolestuttavalta. Kaikkialta oon kyselly mistä vaan keksin, moottori koneistamoita myöten
Joo, yleensä en ole ottanut noita 2H laakereita kun ne on punametallisena kalliimpia ja suomesta on noita tavallisia saanu samoin kun runkolaakereita. Ja ne toimii 2H:ssa hyvin. 12H-T vanhempaa versiota varten olen pitänyt sarjaa varalla jos joku on ehdottomasti halunnut punametalliset, nyt ei taas taida olla yhtään. Mutta jos niitä ei ala mistään saamaan niin voihan asialle aina tehdä jotain.
Olikos Jylpyllä STD koko kyseessä? 0.25 alikokosarja ihan tavallisena alutina laakerina ainakin on ja taitaa olla vajaa sarja 0.50. Ne taisi olla taas viimeset STD mitkä meni Mettäsialle, tarkistan illalla.
Olikos Jylpyllä STD koko kyseessä? 0.25 alikokosarja ihan tavallisena alutina laakerina ainakin on ja taitaa olla vajaa sarja 0.50. Ne taisi olla taas viimeset STD mitkä meni Mettäsialle, tarkistan illalla.
TP