Kuva Kuva

Uuden omistajan kysymykset (hj-60)..

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

metsäsika
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2006 10:05 pm
Paikkakunta: iisalami

Viesti Kirjoittaja metsäsika »

alipainesysteemi ei taida tuutata varattua niinkuin mekaaninen tekee jos napalukot on auki
kyl se tööttää varattua kokeiltu on ,vahingossa kylläkin
bmx
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2008 9:27 pm

Viesti Kirjoittaja bmx »

Juu, noista dif lockin merkkivaloista, niin mulla oli johtoja poikki ja pahasti hapettuneita liitoksia. Jouduin vaihtamaan piuhoja ja uusimaan orkkis liitinten sisään liittimiä (ihme ja kumma semmosia sai kaupasta)... No olipa vaikeesti sanottu! eli niitten muovisten liitinmötiköitten sisään sopivia apikoja näytti löytyvän varaosa kaupasta. Piuhojen jatkokset kannattaa tehä semmosilla liittillä, jossa on tina ja liimamassa sisällä, muuten hapettuu pian uudestaan.
Avatar
Rocco69
Viestit: 199
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:13 am
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Rocco69 »

Siis onko tosiaan niin, että jos mielii ajaa nopealla nelivedolla niin napalukkojen tulee olla kytketty päälle (kiinni)??
Avatar
maraani
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:36 am
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maraani »

Rocco69 kirjoitti:Siis onko tosiaan niin, että jos mielii ajaa nopealla nelivedolla niin napalukkojen tulee olla kytketty päälle (kiinni)??
Se vaan on tosiaan niin, että jos mielii ajaa nelivedolla, hitaalla tai nopealla, niin NAPAlukkojen (=käännettävät vivut etupyörien keskiöissä) tulee olla kytkettynä päälle/kiinni/myötäpäivään jne.

Muuten ajoneuvo on takavetoinen. MOT
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Jappi
Viestit: 191
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:40 pm
Paikkakunta: Puolanka

Viesti Kirjoittaja Jappi »

Miten HJ-60 (vm -82) kattoverhoilu irtoaa?Olisi "vähä" ruostekorjauksia tehtävä...
Avatar
Rocco69
Viestit: 199
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 9:13 am
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Rocco69 »

Terve.

Olisi taas muutamia kyssäreitä teille kokeneemmille :lol:

1) Olisko jotain kikkoja joilla saisi "tihkut" pyyhkijässä toimimaan, eli tuulilasinpyyhkijän kun laittaa tihku-asentoon niin pyyhkijät jauhavat tasaisesti/jatkuvasti ja suht nopeasti, ja "kakkos"-nopeus on jo supernopea ja siitä kun mennään niin sitten on jo aivan törkeen nopea... :?

2) Ja sitten toi vilkku: Onks helppo laittaa (korjata) vilkku viiksi palauttamaan/palautumaan? (käännöksen jälkeen)

3) Ja sit vielä takapyyhin joka ei toimi... Sulake ehjä, tappi johon pyyhkijä tulee oli jumissa, rasvasin ja rasvasin nyt liikkuu hyvin, muttamutta. Pyyhin ei toimi vieläkään.. mutta mites rele? missäköhän se sijaitsee jos koittais vielä sen vaihtamista ennen uuden moottorin hankintaa.

Nöyrä kiitos 8)
Vastaa Viestiin