kyl se tööttää varattua kokeiltu on ,vahingossa kylläkinalipainesysteemi ei taida tuutata varattua niinkuin mekaaninen tekee jos napalukot on auki
Uuden omistajan kysymykset (hj-60)..
Valvoja: Käyttäjä
Juu, noista dif lockin merkkivaloista, niin mulla oli johtoja poikki ja pahasti hapettuneita liitoksia. Jouduin vaihtamaan piuhoja ja uusimaan orkkis liitinten sisään liittimiä (ihme ja kumma semmosia sai kaupasta)... No olipa vaikeesti sanottu! eli niitten muovisten liitinmötiköitten sisään sopivia apikoja näytti löytyvän varaosa kaupasta. Piuhojen jatkokset kannattaa tehä semmosilla liittillä, jossa on tina ja liimamassa sisällä, muuten hapettuu pian uudestaan.
Se vaan on tosiaan niin, että jos mielii ajaa nelivedolla, hitaalla tai nopealla, niin NAPAlukkojen (=käännettävät vivut etupyörien keskiöissä) tulee olla kytkettynä päälle/kiinni/myötäpäivään jne.Rocco69 kirjoitti:Siis onko tosiaan niin, että jos mielii ajaa nopealla nelivedolla niin napalukkojen tulee olla kytketty päälle (kiinni)??
Muuten ajoneuvo on takavetoinen. MOT
Terve.
Olisi taas muutamia kyssäreitä teille kokeneemmille
1) Olisko jotain kikkoja joilla saisi "tihkut" pyyhkijässä toimimaan, eli tuulilasinpyyhkijän kun laittaa tihku-asentoon niin pyyhkijät jauhavat tasaisesti/jatkuvasti ja suht nopeasti, ja "kakkos"-nopeus on jo supernopea ja siitä kun mennään niin sitten on jo aivan törkeen nopea...
2) Ja sitten toi vilkku: Onks helppo laittaa (korjata) vilkku viiksi palauttamaan/palautumaan? (käännöksen jälkeen)
3) Ja sit vielä takapyyhin joka ei toimi... Sulake ehjä, tappi johon pyyhkijä tulee oli jumissa, rasvasin ja rasvasin nyt liikkuu hyvin, muttamutta. Pyyhin ei toimi vieläkään.. mutta mites rele? missäköhän se sijaitsee jos koittais vielä sen vaihtamista ennen uuden moottorin hankintaa.
Nöyrä kiitos
Olisi taas muutamia kyssäreitä teille kokeneemmille

1) Olisko jotain kikkoja joilla saisi "tihkut" pyyhkijässä toimimaan, eli tuulilasinpyyhkijän kun laittaa tihku-asentoon niin pyyhkijät jauhavat tasaisesti/jatkuvasti ja suht nopeasti, ja "kakkos"-nopeus on jo supernopea ja siitä kun mennään niin sitten on jo aivan törkeen nopea...

2) Ja sitten toi vilkku: Onks helppo laittaa (korjata) vilkku viiksi palauttamaan/palautumaan? (käännöksen jälkeen)
3) Ja sit vielä takapyyhin joka ei toimi... Sulake ehjä, tappi johon pyyhkijä tulee oli jumissa, rasvasin ja rasvasin nyt liikkuu hyvin, muttamutta. Pyyhin ei toimi vieläkään.. mutta mites rele? missäköhän se sijaitsee jos koittais vielä sen vaihtamista ennen uuden moottorin hankintaa.
Nöyrä kiitos
