Kuva Kuva

LJ70 Turbo

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

h2vettä
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 7:25 am
Paikkakunta: paimio

LJ70 Turbo

Viesti Kirjoittaja h2vettä »

Auto oli 3viikkoa seisokissa startti ongelman vuoksi, sain auton läjään ja käyntiin mutta
turbo ei toimi, ei puhisi eikä pihisi, happaniko turbosta laakerit maakuutuksen aikana.

Onko l7:hin saatavana sellaisia turboja jotka menee ilman virittelyä paikoilleen ja ovat kohtuu hintaisia.

Kannattaako viedä korjattavaksi vaiko uusi ja tehokkaampi tilalle?
Avatar
pertsa
Viestit: 198
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 9:11 am
Paikkakunta: Holmestrand Norge

Viesti Kirjoittaja pertsa »

Vaihtoturbo on edulisin ratkaisu uusi turbo maksaa 3x vaihtoturbon hinnan.Ota turbosta putki irti niin tuntee jos puhaltaa jos ei puhalla niin koko turbo irti ja puhdista voi olla paljon karstaa ja nokea siellæ pakopuolella.
h2vettä
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 7:25 am
Paikkakunta: paimio

Viesti Kirjoittaja h2vettä »

Kiitos vastauksesta, täytyypä ottaa irti ja putsata.
Koitin kädellä ajon jälkeen ja kylmä oli putki, muistaakseni on ollut lämmin toimiessaan,
varmaan putki irti putsarin päästä, ja koitto tuolta päästä.
Avatar
pertsa
Viestit: 198
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 9:11 am
Paikkakunta: Holmestrand Norge

Viesti Kirjoittaja pertsa »

Jos sen putken irrotat mikæ menee turbosta imusarjaan niin puhaltaako jos ei niin pitææ ottaa turbo irti voi olla ettæ on tæmæ "wastegateventiili" jæænyt auki :(
h2vettä
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 7:25 am
Paikkakunta: paimio

Viesti Kirjoittaja h2vettä »

Jep vika oli putsarille tulevassa putkessa isohko kolo, ei saanu vehkeet

tarpeeksi ilmoo, tulipahan turbokin pöydällä käytyä harjan kanssa läpi :)
Vastaa Viestiin