Kuva Kuva

HJ:n kallistuksenvakaajat

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Krisu

HJ:n kallistuksenvakaajat

Viesti Kirjoittaja Krisu »

UGH!
Mun 86 HJ61:sen kallistuksenvakaajan tukivarsi? hanttimiehen puolelta on sökö. Ylempi prikka on tullut urasta yli ja nyt se tukivarsi hölskyy. Onko paha vaihtaa ko tuet ja mistä kannattais kysellä? Tojotan alkuperäisosat onpi kovin ylihintaisia.
Kiitos jo etukäteen
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Ennen kuin oman otin kokonaan irti (oli kahlannut kumeista molemmin puolin läpi jo valmiiksi) mulla oli toisella puolella jonku EO:n laittama "tarvikeosa" eli kierretanko läpi ja välissä sopiva putki.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
pikkujussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkujussi »

Kallistuksenvakaajat kuuluu rata-autoihin! Heitä mäkeen se! Ei niistä kauheeta hyötyä maasturissa ole maantiellä, metsässä kyllä aika iso haitta...
Project Kekkonen
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Kierrejousitetusta maantie- ja kaupunkiajoakin saavasta en poistais, mutta lehtijousitettu ei tunnu moista kaipaavan.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
pikkujussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkujussi »

Joo. Totta puhut. Vieterimallit on aikapaljon herkempiä kiun lattamallit... Henk koht eläisin kuitenkin mielummin kallistelujen kanssa kuin pienemmillä joustoilla. Maasto-ominaisuuksista en tingi, mukavuuksista/maantiajo-ominaisuuksista ei ole niin väliksi...

Mut 61:ssä vakaajien puuttumista ei juuri tienpäällä huomaa.
Project Kekkonen
Krisu

Viesti Kirjoittaja Krisu »

Jaha, eikun irrottelemaan. Kiitosta vinkeistä, olis taas keltanokka hankkinu hiton kalliilla osat ja kironnu harrasteen hintavuutta.
Vastaa Viestiin