löytyykö jostain jotain erikoisempia polttimoita kuin ihan tavallisia?
laitoin käyttöautoon osram night breaker polttimot ja mun mielestä ne valaisee värinsätakia paremmin, kun se valo on ihan vaaleaa!
laitoin hj kirkaslasiset siriukset tavallisilla polttimoilla ja valo on jokseenki ruskehtavaa, saisi kyllä olla valoisampaa! ja xsenoneita en osta
24v poltimot?
Valvoja: Käyttäjä
-
Työläs asennus hojoon, jonku uuden auton umpiot, kiinnitysrautoineen säätölaitteineen kaikkineen, ei varmaan sovi nätin näkösesti hojon keulaan, hintakin todennäköisesti ainaki tonnin parilta jos ei kaks.Tero kirjoitti:mikäs "Vika" xenoneissa on ?
Osramilla on semmosta ku Truck Star, en oo vielä kokeillu, pitäs olla ainaki tehokkaampi ku tavallinen, värisävystä en tiiä.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
tarkotin kyllä lähinnä tota "jälkiasennus" senonia (virallisesti ei tileliikenteeseen)eihän täällä suomessa ole mikään hyvä laillista, ja asennuksessa taitaa mennä kaikki 10 minuuttia tupakki tauon kanssa.
ps kyllähän noita "+80%enemmän valotehoa" polttimoita myydään mutta taitaa olla vaan ihan mainoskikka. eipä ainakaan itellä ole tullu vastaan oikeesti tehokkaita
normi ajovaloja jotka sopis esim hojoon.
ps kyllähän noita "+80%enemmän valotehoa" polttimoita myydään mutta taitaa olla vaan ihan mainoskikka. eipä ainakaan itellä ole tullu vastaan oikeesti tehokkaita
normi ajovaloja jotka sopis esim hojoon.