Kuva Kuva

Miksi syöttöä ohjataan läpällä?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Miksi syöttöä ohjataan läpällä?

Viesti Kirjoittaja A-P »

Tallin pikkujouluissa Dodge-mies nimitteli vääräuskoiseksi jne., kun Cruiserissa tuo syötön ohjaus tapahtuu sillä läpällä. Tenttasi vahvan humalan voimalla miksi siellä on läppä. En keksinyt filosofiaa sen takana.
Keksiikö joku? Tai saa heittää hyviä arvauksiakin.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
NymiS
Viestit: 271
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 11:34 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja NymiS »

Siihen on saatu hieman lisää automatiikkaa muodostuvalla alipaineella,
Pumppu lisää itsestään hieman syöttöä kuormituksen lisääntyessä.

Turbo mallit ja automaatit on perinteisellä mekaanisella säädöllä.
HJ61 vm88, Lukot, Vinssi, soa
#332
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

NymiS kirjoitti:Siihen on saatu hieman lisää automatiikkaa muodostuvalla alipaineella,
Pumppu lisää itsestään hieman syöttöä kuormituksen lisääntyessä.
Jep, on hyvä ominaisuus, jängällä tyhjäkäynnillä ryömittäessä murahtaa vaan vähä ja rengas nousee mättäälle ihan kaasupolkimeen koskematta.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Viesti Kirjoittaja A-P »

NymiS kirjoitti:Pumppu lisää itsestään hieman syöttöä kuormituksen lisääntyessä.
No juu, tuota en osannut läpän eduksi heti kehua. Mutta näinhän se on! HooJiilla on niin pirun mukavaa ryömityttää tyhjäkäyntikierroksilla.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Vastaa Viestiin