Tervehdys!
Nyt kun maa on vihdoin valkoisena, tuli mieleen, että optimoin auton (BJ45) lämmitystehon. Tarkoituksena on irroittaa lämppärin kennosto kunnollista puhdistamista varten. Halusin kysyä, että onko nuo ennen kennostoa olevat kumiholkit (joilla vesiputket on liitetty kennoihin) mahdollista saada myös takaisin paikalleen. Kysyn siksi, että vaikuttavat aika napakoilta, irti ne toki saa, mutta menevätkö takaisin ilman lämmittämistä tms?
Vielä sellainen kysymys, että monenko asteen termostaatin tähän 3B koneeseen saa talveksi laittaa? Itselläni ei ole tietoa, mikä termostaatti siellä nyt on.
T: Sami.
Lämppärin kennon irroitus BJ45
Valvoja: Käyttäjä
Jos saat ne ehjana irti niin kylla ne menee ihan helposti takas paikalleen.
BJ42:een sain lammitys ja puhallustehoa lisattya seuraavilla keinoilla. (tehokkuusjarjestyksessa)
1.Puhaltimen siipipyoran putsaus (oli noin 10mm kerros paskaa siinna kiinni)
2.Vedin sikaflexilla kaikki saumat tiiviksi lammitysputkistosta (siis ilmapuolella. Puhallustehosta meni varmaan puolet kojelaudan taakse koska kaikki alkuperaiset liitokset on enemman tai vahemman vuotavia)
3. Kennon ulkopuolinen puhdistus. (siis purin koko paketin atomeiksi ja laitoin astianpesukoneeseen. Hyva tuli.)
BJ42:een sain lammitys ja puhallustehoa lisattya seuraavilla keinoilla. (tehokkuusjarjestyksessa)
1.Puhaltimen siipipyoran putsaus (oli noin 10mm kerros paskaa siinna kiinni)
2.Vedin sikaflexilla kaikki saumat tiiviksi lammitysputkistosta (siis ilmapuolella. Puhallustehosta meni varmaan puolet kojelaudan taakse koska kaikki alkuperaiset liitokset on enemman tai vahemman vuotavia)
3. Kennon ulkopuolinen puhdistus. (siis purin koko paketin atomeiksi ja laitoin astianpesukoneeseen. Hyva tuli.)
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81