Kuva Kuva

HJ60 takapään ongelma - tanko poikki

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

kepponen

HJ60 takapään ongelma - tanko poikki

Viesti Kirjoittaja kepponen »

Meni liitoskohdastaan runkoon poikki se takapään tanko jossa takaiskarit on kiinni. Eli auto nyt jousien varassa. Mikähän tän osan nimi on, ja minkähän hintaisina niitä saisi ja mistä? En ehtinyt katsoa asennusta tarkemmin vielä - mutta ei kai tuota hitsaamalla saa kestämään, vai onko kenellä kokemuksia?
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Putkesta/profiilista uus, ja hitsaamalla kiinni. Ruostuu sieltä runkoaisojen tuntumasta aikanaan irti.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
werzu
Viesti:

Ruoste

Viesti Kirjoittaja werzu »

Taitaa olla vähemmässä ne vanhat cruiserit josta sitä ei ole hitsattu.Kaikista järkevin on toi vaihtaminen kun ei ole keksitty tapaa hitsata ruostetta.Korjaa kerran ja senkin kunolla.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Opi

Viesti Kirjoittaja Opi »

Täällä kanssa sama vika, eli putki poikki ja takaapää jousien varassa. Missä kannattaisi pääkaupunkiseudulla korjauttaa?
krustikroki

Viesti Kirjoittaja krustikroki »

Itse hitsasin uuden putken runkoon sen vanhan putken päihin ja on kyllä kestäny. Jos olis oikein viitseliäs niin leikkais ne putken jämät mitkä menee niiden runkopalkkien läpi ja laittais uuden putken menemään läpi asti. Niin teen jos mulla toi korjaus joskus pettää... :roll:
vm.82 HJ60 35/13.5 15 + vinssi
vm 83 HJ60 viis vaihdetta ja pakki
Vastaa Viestiin