Technical issues chat
Valvoja: Käyttäjä
vm
Viestit: 119 Liittynyt: La Huhti 22, 2006 6:19 pm
Paikkakunta: ylitornio
Viesti
Kirjoittaja vm » Su Elo 19, 2007 2:41 pm
Et ole tosissas?
Roope
Viestit: 12 Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala
Viesti
Kirjoittaja Roope » Su Elo 19, 2007 2:43 pm
Olen olen. Kuka vittu näistä hj60, hj65, bj50, yms ottaa selvää
Arppa
Viestit: 40 Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 10:59 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Arppa » Su Elo 19, 2007 4:40 pm
No pistä siitä autostas kuva tänne niin selvitellään onko se ees toyota
Roope
Viestit: 12 Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala
Viesti
Kirjoittaja Roope » Su Elo 19, 2007 4:53 pm
Eri värinen vain ja tuota "ilmanottoaukko" tuossa sivussa ei ole. Sama korimalli.
Arppa
Viestit: 40 Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 10:59 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Arppa » Su Elo 19, 2007 5:12 pm
No Toyotahan se on ja malliltaan hj60 jos diesel koneella
Roope
Viestit: 12 Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala
Viesti
Kirjoittaja Roope » Su Elo 19, 2007 5:15 pm
Kyllä kyllä, Diesel kone ja niin perkeleen väljä
Motonetin sivuilta:
60-sarja 80--10.85 taakse. . . . . . . . . . . . . . . . . 44-4012 35.00 ???
Sopiiko tuo?
Cental73
Viestit: 580 Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela
Viesti
Kirjoittaja Cental73 » Su Elo 19, 2007 6:01 pm
no mahtaa käydä tuohon sinun vehkeeseen ja taakse.
Luigi81
Viestit: 279 Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Luigi81 » Su Elo 19, 2007 8:34 pm
Mallitiedot lukee rintapellissä niinkuin monessa muussakin automerkissä/mallissa
Jos kerran peltoautona on (?) ,niin eikös iskarit ole vaan haitaksi?
railai at surffi.net
Roope
Viestit: 12 Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala
Viesti
Kirjoittaja Roope » Su Elo 19, 2007 8:38 pm
Tolla kun vetää kurvista niin se on kyljellään. Ei mukavaa.
Cental73
Viestit: 580 Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela
Viesti
Kirjoittaja Cental73 » Ma Elo 20, 2007 7:19 am
onko muuten kallistuksenvakaajat paikoillaan jos kerran kippaa käännettäessä?
Roope
Viestit: 12 Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala
Viesti
Kirjoittaja Roope » Ma Elo 20, 2007 9:16 am
No nyt se kippaa PALJON helpommin, en noista tiedä.
Cental73
Viestit: 580 Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela
Viesti
Kirjoittaja Cental73 » Ma Elo 20, 2007 10:18 am
siellä etu ja taka-aselissa pitäis olla kiinni sellainen tanko pulteilla jo kiinnittyy vielä runkoon tangoilla. Jos ton poistaa muuttuu maastoajo-ominaisuudet paremmaksi, mutta tuleepi juuri tuollainen purjelaiva käännöksissä. Peltoautossa ei väliä, mutta leimalla pitäisi olla olemassa.
tietankin myös jos jousipakasta on vielä lehti poikki, ei se juuri pönkää käännöksessä.
Luigi81
Viestit: 279 Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela
Viesti
Kirjoittaja Luigi81 » Ma Elo 20, 2007 3:46 pm
Ei mun -83 hj kovin purjelaivana menny vaikka etuiskarit ja etuvakaaja oli poissa pari kuukautta ja normisti silla ajelin...
Jouset oli kyllä suht uudet...
Ja takanahan ei kai vakaaja ollut ennen vuotta -85...vai?
railai at surffi.net
Gravehill
Viestit: 469 Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä
Viesti
Kirjoittaja Gravehill » Ma Elo 20, 2007 7:27 pm
Luigi81 kirjoitti:
Ja takanahan ei kai vakaaja ollut ennen vuotta -85...vai?
Juu ei oo, ja sen takia mä oon ainakin nakannu 61:sestäkin kyseisen gebakon mäelle ja hyvin on konttorilla kelvannu.
Ajo-omituisuuksiin ne ei ainakaan mulla vaikuttanu mitenkään.
1987 LJ70
Arwi
Viestit: 280 Liittynyt: Ke Kesä 06, 2007 10:02 am
Paikkakunta: Orivesi
Viesti
Kirjoittaja Arwi » Ma Elo 20, 2007 7:41 pm
Cental73 kirjoitti: Peltoautossa ei väliä, mutta leimalla pitäisi olla olemassa.
Huppista ei tullu tommonen mieleenkään konttorille kömpiessä mutta eipä siitä pompannu. Puuttuu siis edestäkin.
SLCK#419
- MMC -
-MAC-