Kuva Kuva

Land Cruiserille korjaajaa?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
vm
Viestit: 119
Liittynyt: La Huhti 22, 2006 6:19 pm
Paikkakunta: ylitornio

Viesti Kirjoittaja vm »

Et ole tosissas? :D
Roope
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Roope »

Olen olen. Kuka vittu näistä hj60, hj65, bj50, yms ottaa selvää :D
Avatar
Arppa
Viestit: 40
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 10:59 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Arppa »

No pistä siitä autostas kuva tänne niin selvitellään onko se ees toyota ;)
Roope
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kuva

Eri värinen vain ja tuota "ilmanottoaukko" tuossa sivussa ei ole. Sama korimalli.
Avatar
Arppa
Viestit: 40
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 10:59 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Arppa »

No Toyotahan se on ja malliltaan hj60 jos diesel koneella
Roope
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kyllä kyllä, Diesel kone ja niin perkeleen väljä :D
Motonetin sivuilta:
60-sarja 80--10.85 taakse. . . . . . . . . . . . . . . . . 44-4012 35.00 ???

Sopiiko tuo?
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

no mahtaa käydä tuohon sinun vehkeeseen ja taakse.
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

Mallitiedot lukee rintapellissä niinkuin monessa muussakin automerkissä/mallissa

Jos kerran peltoautona on (?) ,niin eikös iskarit ole vaan haitaksi?
railai at surffi.net
Roope
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Roope »

Tolla kun vetää kurvista niin se on kyljellään. Ei mukavaa.
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

onko muuten kallistuksenvakaajat paikoillaan jos kerran kippaa käännettäessä?
Roope
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 2:56 am
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Roope »

No nyt se kippaa PALJON helpommin, en noista tiedä.
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

siellä etu ja taka-aselissa pitäis olla kiinni sellainen tanko pulteilla jo kiinnittyy vielä runkoon tangoilla. Jos ton poistaa muuttuu maastoajo-ominaisuudet paremmaksi, mutta tuleepi juuri tuollainen purjelaiva käännöksissä. Peltoautossa ei väliä, mutta leimalla pitäisi olla olemassa.

tietankin myös jos jousipakasta on vielä lehti poikki, ei se juuri pönkää käännöksessä.
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

Ei mun -83 hj kovin purjelaivana menny vaikka etuiskarit ja etuvakaaja oli poissa pari kuukautta ja normisti silla ajelin... :roll: Jouset oli kyllä suht uudet...

Ja takanahan ei kai vakaaja ollut ennen vuotta -85...vai?
railai at surffi.net
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Luigi81 kirjoitti: Ja takanahan ei kai vakaaja ollut ennen vuotta -85...vai?
Juu ei oo, ja sen takia mä oon ainakin nakannu 61:sestäkin kyseisen gebakon mäelle ja hyvin on konttorilla kelvannu.
Ajo-omituisuuksiin ne ei ainakaan mulla vaikuttanu mitenkään.
1987 LJ70
Avatar
Arwi
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2007 10:02 am
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Arwi »

Cental73 kirjoitti: Peltoautossa ei väliä, mutta leimalla pitäisi olla olemassa.
:roll: Huppista ei tullu tommonen mieleenkään konttorille kömpiessä mutta eipä siitä pompannu. Puuttuu siis edestäkin.
SLCK#419
- MMC -
-MAC-
Kuva
Vastaa Viestiin