Hidas neliveto ei mene päälle
Valvoja: Käyttäjä
Hidas neliveto ei mene päälle
Etsinkö uuden jakolaatikon vai kannattaako nykyinen avata ja tutkia mitä löytyy? Takaveto ja nopea nelikko toimii mutta vapaa ja hidas nelikko ei. Vipu siis ei liiku milliäkään oikealle.
- Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa -
Niinjust, eli tyhmän vastauksen pistin, kuten arvelinkin.. Tuo mun on -88 ja vain nuo kolme asentoa.. ylhäällä=takaveto, keskellä=vapaa ja alhaalla=hidas ja etukartaani vissiin lähtee ainoastaan pyöriin siitä H4 napista, mikä on ratin vieressä.
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
-83mallissa keppi liikkuu oikealle pikkupuolelle...mikäli kojelaudassa ei ole 4WD namiskuukkelia.
Jakolodjussa on siellä siirtäjän akselilla kuula ja jousi,mihin nopeenelikko-vapaa-hidasnelikko lukkiutuu.
Mikäli kuulan jousi on mennynnä poikki niin kuula saattaa jumittua.
Mulla kävi aikoinaan sillätavalla...
Jakiksen päällä on sokee tulppa/pultti...tms.minkä alla on se jousi,mikäli siinä on sama sydeeemi.
Jakolodjussa on siellä siirtäjän akselilla kuula ja jousi,mihin nopeenelikko-vapaa-hidasnelikko lukkiutuu.
Mikäli kuulan jousi on mennynnä poikki niin kuula saattaa jumittua.
Mulla kävi aikoinaan sillätavalla...
Jakiksen päällä on sokee tulppa/pultti...tms.minkä alla on se jousi,mikäli siinä on sama sydeeemi.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa