Käynti epätasaista LJ-70
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: To Maalis 08, 2007 4:43 pm
- Paikkakunta: suuri ja mahtava itä
Käynti epätasaista LJ-70
LJ-70 ruvennut käymään epätasaisesti kylmänä käynnistettäessä ei käy ilmeisesti kaikilla pytyillä,savuttaa jonkin verran vaaleaa savua n.20-30 s jälkeen käynti tasoittuu,lämpöisenä käynti todella SIISTIÄ! Hehkut ovat ehjät,lämmöt ajettaessa normaalit eikä hukkaa jäähdytys nestettä.
Itse epäillyt suihkujen kärkiä???
Itsellä ei kummoisia kokemusia näistä peleistä joten odottelen hyviä neuvoja.
Itse epäillyt suihkujen kärkiä???
Itsellä ei kummoisia kokemusia näistä peleistä joten odottelen hyviä neuvoja.
Kertomasi ilmiö viittaa ilmaan polttoainepuolella...tsekkaappa polttoaine linjat auton alta ettei oo pientä vuotoa imupuolen putkessa. Vuoto ei tarvitse olla suuri...ei ees pientä lätäkköä auton alla vaan selvästi näkyvä märkä alue p-a putken ympärillä.
Aika yleinen ilmiö vanhemmissa autoissa aivan kuten jarruputkien ruostuminenkin.
Aika yleinen ilmiö vanhemmissa autoissa aivan kuten jarruputkien ruostuminenkin.
"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: To Maalis 08, 2007 4:43 pm
- Paikkakunta: suuri ja mahtava itä
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: To Maalis 08, 2007 4:43 pm
- Paikkakunta: suuri ja mahtava itä
Mulla hj.ssä ihan sama juttu.
kylmänä käynnistäessä käynti huonoa ja pöllyttää, saati sitten kun erehtyy kaasuun koskemaan pikkasenkin niin tuntee selvästi ettei kaikki pytyt ole mukana käy sillai"rynksyttämällä" tasaantuu kyllä alle minuutissa.
Mulla rupeaa remontti olemaan loppusuoralla, suuttimet käytin huollossa,uusimisen tarvetta ei kuulemma ollut meni puhdistamalla säätöihin.
Irrottaessa huomasin että 2 suutinrunkoa oli selvästi löysällä, eli on ollut jo monta vuotta, jäänyt ilmeisesti edelliseltä asentajalta huomaamatta.
Ohjurin kumit vaihdoin sekä säädin venttiilit.
mitä välyksiä olette muuten käyttäneet venttiileissä kun kone on kylmä?
nyt säätyi imu 20 ja pako 35 lukemiin.
Keinuissa oli jonkin verran kulumaa.
kylmänä käynnistäessä käynti huonoa ja pöllyttää, saati sitten kun erehtyy kaasuun koskemaan pikkasenkin niin tuntee selvästi ettei kaikki pytyt ole mukana käy sillai"rynksyttämällä" tasaantuu kyllä alle minuutissa.
Mulla rupeaa remontti olemaan loppusuoralla, suuttimet käytin huollossa,uusimisen tarvetta ei kuulemma ollut meni puhdistamalla säätöihin.
Irrottaessa huomasin että 2 suutinrunkoa oli selvästi löysällä, eli on ollut jo monta vuotta, jäänyt ilmeisesti edelliseltä asentajalta huomaamatta.

Ohjurin kumit vaihdoin sekä säädin venttiilit.
mitä välyksiä olette muuten käyttäneet venttiileissä kun kone on kylmä?
nyt säätyi imu 20 ja pako 35 lukemiin.
Keinuissa oli jonkin verran kulumaa.
Ihan mielenkiinnosta, mitäs maksoi tuo suuttimien huolto?tarmo kirjoitti:
Mulla rupeaa remontti olemaan loppusuoralla, suuttimet käytin huollossa,uusimisen tarvetta ei kuulemma ollut meni puhdistamalla säätöihin.
Irrottaessa huomasin että 2 suutinrunkoa oli selvästi löysällä, eli on ollut jo monta vuotta, jäänyt ilmeisesti edelliseltä asentajalta huomaamatta.![]()
railai at surffi.net