HJ 61:sen polttoaineputki hässäkkän tarkoitus?
Valvoja: Käyttäjä
-
HJ 61:sen polttoaineputki hässäkkän tarkoitus?
Kertokaa oi gurut mikä tarkoitus on tankista lähtevällä putkisekamelskalla. Siis kumiputket yhdistyy mustaan muoviseen "säiliöön" täyttöputken puolella. 

-
Mitähän mahtaa tapahtua jos tukkisin tankista lähtevät ylimääräiset putket, paitsi polttoaineen tulo ja meno putken. Riittäisikö pienet reiät tankinkorkissa alipaineen poistamiseen. Autoa ei käytetä kuin tieliikenteessä.
Osa tankilta lähtevistä putkista menee metalliseen läpivientiosaan ja se on pahasti ruostunut. Ilmeisesti vuotaa. Ohutta hiekkaa ja vettä vedenerottimessa. Tämän vuoksi olisin "hässäkkää" poistamassa.
Osa tankilta lähtevistä putkista menee metalliseen läpivientiosaan ja se on pahasti ruostunut. Ilmeisesti vuotaa. Ohutta hiekkaa ja vettä vedenerottimessa. Tämän vuoksi olisin "hässäkkää" poistamassa.
-
-
Mikä se yksi letku on joka lähtee sen mustan säiliön yläpäästä? Siinä on joku valkoinen pieni suodattimen näköinen mollukka. Mun hoijakassa se putki ei vain liity alapäästään mihinkään paitsi siihen metalliseen haarottimeen mihin kaikki muutkin polttoaineputket tulee. Metaliihärpättimen toiselta puolelta vaan ei lähde putkea ollenkaan.
Voisiko tämä aiheuttaa pienen polttoainevuodon, koska täyttöputken olen korjannut joka sekin vuoti mutta vieläkin tihkuu pikkasen.
Voisiko tämä aiheuttaa pienen polttoainevuodon, koska täyttöputken olen korjannut joka sekin vuoti mutta vieläkin tihkuu pikkasen.
Jos sen pitäisi olla auki ulkoilmaan niin melkoisen arkaan paikkaan on laitettu, kaikki kurahan sinne lentää ja tukkii sen metalliputken pään. Näyttää kyllä siltä että siihen kuuluisi letku, mutta mihin letku kannataisi sijoittaa jos nyt laitan siihen jonkinlaisen pätkän.
Tuosta kuvastakaan oikein saa selvää.
http://www.4x4.dk/billeder/billeder/Div ... ant_05.jpg
Tuosta kuvastakaan oikein saa selvää.
http://www.4x4.dk/billeder/billeder/Div ... ant_05.jpg
- werzu
- Viesti:
Hässäkkä
Alunperin on mennyt johonkin korin palkin sisälle alla.Ainakin niin oli tehty mun bj:ssä.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi