diaknoosi: ajon aikana puhaltanut paisuntasäiliön nestettä täyteen, osin maahankin.
Jäähdyttäjän uudelleen täytön jälkeen antaa korkinreijästä katsottuna kuplia (lämpimänä), mutta neste kuitenkin pysyy normaali tasalla ja lämmöt koko ajan ihan normaalissa kuormituksesta huolimatta.
Nesteeseen ei ainakaan 20 km testiajolla ilmaantunut nokea, öljyä tms. Öljy myöskin normaalia.
voiko olla että kuplat ovat vain ilmaa järjestelmästä, vai olisiko orastava kansivika?
Pata pyörinyt n 350 tkm.
PS varmuuden vuoksi: saa ilmoitella jos myynnissä ko kone/kansi, näitä ollut ainakin 90-luvun lopun carinoissa (2C-T=2litran td)
040-7683144
2C-T kansivika?
Valvoja: Käyttäjä
- werzu
- Viestit: 389
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
- Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
- Viesti:
Kansivika
Eihän siihen kukaan ole vaihtanut tarvike tiivistettä.Itselläni oli tarviketiiviste vapaastihengittävässä 1c dieselissä niin kesti noin 40000kmja liekkirengas petti.Omansa oli nippu teräspeltejä ja taas piti.Tosin kyseinen kone on alumiinikannella niin eipä ole aivan uutta että halkeaa.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi