hj-60 imusarjan tiivisteet...? ja suuttimista
Valvoja: Käyttäjä
-
hj-60 imusarjan tiivisteet...? ja suuttimista
käykö pakosarjan tiivisteet myös imupuolelle? ei näy missään luettoloissa imutiivisteitä! mistä olette hommannu ja mihkä hintaan suutin kärkiä? paikallinen pulju sano hinnaks 30€ kpl ja väitti ettei tarvitse säätää, mistä olen kyllä erimieltä!
... Pakosarjan tiivisteet ovat erilaiset kuin imupuolen. Muistaakseni se meni nyt niinpäin, että pakopuolella on sellaista "massaa" kun imupuolella on vain sellaiset pellinlärpäkkeet..
Omat suuttimeni remontoi Lempäälässä eräs "alan ammattilainen". Maksoi laitettuna 50e kipale, eli kolmensadan paukku, mutta ei ole kyllä ollut valittamista. Eihän tuo itsetehtynäkään nyt kai maailman ihmeellisin homma ole, mutta samainen kaveri huolsi mun kannen samalla kertaa. Ja tyytyväinen olen siihenkin palveluun ollut. Jos kiinnostaa, niin voin laitella vaikka puhelinnumeroa yyveenä.
Omat suuttimeni remontoi Lempäälässä eräs "alan ammattilainen". Maksoi laitettuna 50e kipale, eli kolmensadan paukku, mutta ei ole kyllä ollut valittamista. Eihän tuo itsetehtynäkään nyt kai maailman ihmeellisin homma ole, mutta samainen kaveri huolsi mun kannen samalla kertaa. Ja tyytyväinen olen siihenkin palveluun ollut. Jos kiinnostaa, niin voin laitella vaikka puhelinnumeroa yyveenä.
-