Kuva Kuva

hj:n jouset

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

pluto
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 29, 2006 9:44 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

hj:n jouset

Viesti Kirjoittaja pluto »

Ylin lati(edessä) liikkuu noin 1cm sivuttain norraa vasten kun ohjausta kääntää reilummin edestakaisin, aiheuttaa ilkeän kolauksen.
Korjaantuuko vaihtamalla väljät puslat norransilmukoista vai vaatiiko muutakin parannusta(ohjainnastat?) U-henkselit tiukalla eli ei sieltä myötäile!
Kun kysyy riittävän tymiä.... :oops:
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

Mulla tekee kans samaa tuo, toimii jotenkin kun vaseliiniä vähän pursuttelee väliin. Taaskin jos hiekalla ajelet paljon, niin sitä on sitten sielläkin paljon :)

edit: ja mulla se on tehny tuota siitä asti kun uus alustasarja asennettiin, eli puslilla ei väliä
pluto
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 29, 2006 9:44 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

hj:n jouset

Viesti Kirjoittaja pluto »

Sitä vaan tuumailin, että mitenkähän nuo viralliset valvojat tuolla konttorilla suhtautuvat, ovat täällä kaakonkulmalla, ainakin muutamat,varsin innostuneita "tutkimaan" kun pääsevät AUTOON käsiksi 8)
Avatar
Jürgen
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2007 8:23 pm
Paikkakunta: Mylsä

Viesti Kirjoittaja Jürgen »

kyllä noissa jousissa on sellaista normaalia liikettä jonkin verran eikä katsuri täällä (ei ihan niin kaakossa) niihin ole mulla ainakaan vuosien mittaan kertaakaan puuttunut...vedä rasvaa jousiin niin loppuu ainakin se pauke :wink:
"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
Vastaa Viestiin