Turbosta taas..
Valvoja: Käyttäjä
Turbosta taas..
onko kellään hajua paljonko kestää olla pakopaineet?
ahtopaineet on 0.6 ku paikoillaan kaasuttelee ja silloin on pakopaineet n. 1.2 en vielä ole testannu maantiellä, pelkästään tallissa kaasutellu...
ahtopaineet on 0.6 ku paikoillaan kaasuttelee ja silloin on pakopaineet n. 1.2 en vielä ole testannu maantiellä, pelkästään tallissa kaasutellu...
Re: Turbosta taas..
joo minuakin kiinnostais kyseinen asia. itellä ei tietoakaan oman hj pakopainesta minkälisella systeemillä toteutit "pakopaine" mittarin.. kuvat kertoo melkein enemmän kun tuhat sanalepanoksa kirjoitti:onko kellään hajua paljonko kestää olla pakopaineet?
ahtopaineet on 0.6 ku paikoillaan kaasuttelee ja silloin on pakopaineet n. 1.2 en vielä ole testannu maantiellä, pelkästään tallissa kaasutellu...

tuolta löytyy muutama kuva.. http://kuvablogi.com/blog/4182/12/
Missä nuin mahottomia paineita tarvii?? Alkaa kamppeet meneen jo lyhyt ikäseksi....Käyttääkö mersumiehet offisa tuommosia paineita?Pläjä kirjoitti:mulla lajässä on 1,5 bar ahtoja, niin samaan aikaan 1,5bar pakopainetta. läjän kansi ei varmaan kestä paljoa enempää. hjsä on huomattavasti kestävämpi kansi joten ainakin 2 bar kestää. mersu miehet käyttävät 2,5-3 bar pakopaineena ja ne kestää...
tuolla kuvia putkesta http://kuvablogi.com/blog/4182/9/ mullakin 2 1/2" suora putki
joo mulla on 3 tuumanen putki, mutta myös virtaavampi pakosarja ja reilun kokoinen ahdin. mielestäni putken vaihto ei vielä yksinään riitä pudottamaan pakopainetta kun ahdin ja pakosarja ahdistaa vakiona kovin paljon. kyseiset mersu miehet ajaa vain kadulla ei siis offia mutta kadulla ajetaan varmasti pidempiä aikoja kaasu pohjassa kun metsässä.
Ilman savua voimaako?