Jälleen kerran tästä jousituksesta,,
Miten on veljet, Onko Dobinsons aivan liian kova?
Onko tosiaan niin että ns. Emut ainoat "hyvät"?
Siis miten saada auto HJ60 miellyttäväksi maantiellä? Kohtuu kustannuksin?
Asiasta paljon pohdintaa mutta käteen jää vain dobins vs. emut vertailut.
Jos jousitus kova, niin mitä ihmettä niillä iskareilla tekee, ja rahaa palanut tuhannen rysseliä.
jousitus tuskaa
Valvoja: Käyttäjä
Mitä itte oon törmännyt noihin ihan sama minkä merkkisiin jousitussarjoihin niin ne ovat olleet kaikki todella tönkköjä.
Karu totuus on ettei sitä korottavuutta saa jäykentämättä jousta.
Hyvä esimerkki tuli viime viikolla. 2 autoa 33" mutiaisella. BJ OMEn alustalla ja LJ pikkasen korottavilla jousilla. Kummassakaan ei lukkoja.
BJ oli kiinni ristiriipunnassa todella monessa paikassa ja LJ eteni kuin tyhjää vaan.
Ittellä on SOA ja todella löysät lehdet. Se tunnostaa pelaavan yllättävän hyvin. Joustoja on lehtijousivehkeeksi kiitettävästi. Lukkoja ei tarvi joka mättään kohdalla napsia päälle.
Suosittelen samaa kuin SentraaliSantra yllä eli lehtiä vähemmäksi.
Korkeuden menetystä siitä seuraa mutta ainoa järkevä keino se on saada joustoa niihin lehtiin.
SOA ja kierrejousi viritykset ovat melkosen työläitä...
Karu totuus on ettei sitä korottavuutta saa jäykentämättä jousta.
Hyvä esimerkki tuli viime viikolla. 2 autoa 33" mutiaisella. BJ OMEn alustalla ja LJ pikkasen korottavilla jousilla. Kummassakaan ei lukkoja.
BJ oli kiinni ristiriipunnassa todella monessa paikassa ja LJ eteni kuin tyhjää vaan.
Ittellä on SOA ja todella löysät lehdet. Se tunnostaa pelaavan yllättävän hyvin. Joustoja on lehtijousivehkeeksi kiitettävästi. Lukkoja ei tarvi joka mättään kohdalla napsia päälle.
Suosittelen samaa kuin SentraaliSantra yllä eli lehtiä vähemmäksi.
Korkeuden menetystä siitä seuraa mutta ainoa järkevä keino se on saada joustoa niihin lehtiin.
SOA ja kierrejousi viritykset ovat melkosen työläitä...
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.