Kuva Kuva

bj 40 taka-akselin kunnostus...

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Matti BJ40
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Kesä 14, 2006 6:43 pm
Paikkakunta: Siuntio

bj 40 taka-akselin kunnostus...

Viesti Kirjoittaja Matti BJ40 »

Pinjoni poikki-> taka-akseli kökkönä.
Uusi hommattu.
Mitä kannattaa vaihtaa, nyt kun se vielä on pöydällä?
Stefat...?
Pitis olla Aisinin(?) taka-akseli, joka kuullun perusteella on vahvempi ku Ascon?
Bj 40 vm -78
Matti BJ40
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Kesä 14, 2006 6:43 pm
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Matti BJ40 »

kiitos vinkeistä!
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Elä ny hermostu, täällä on välillä hiljasta..

Ite vaihtaisin öljyt.. :lol: :lol: :lol:

Eipä se haittaais vaihtaa stefat ja kattoo laakerit samalla. Ei siellä montaa vaihdettavaa ole. Jos on kunnossa muutoin, niin alle vaan.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Avatar
killerwo
Viestit: 350
Liittynyt: To Marras 25, 2004 3:37 pm
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja killerwo »

Otsikosta päätellen oli kysymys taka-akselista. Nuo Asinin ja Ascon hilppeet liittyy etuaksulaan, eli ovat napalukkoja. Kun joudut vaihtaan pinjonin niin samalla joudut ottaa irti takavetoakselit. Kato nyt pyöränlaakerit, lautaspyörän poskilaakerit ja nippuun. Sit pinjonin laakeri kandee vaihtaa ellei oo aikaisemmi vaihdettu. pikku shimmaus ja pinjonin stefa paikalleen ja kiinni kiinni.
Blue skies and headdown
Vastaa Viestiin