Pinjoni poikki-> taka-akseli kökkönä.
Uusi hommattu.
Mitä kannattaa vaihtaa, nyt kun se vielä on pöydällä?
Stefat...?
Pitis olla Aisinin(?) taka-akseli, joka kuullun perusteella on vahvempi ku Ascon?
Bj 40 vm -78
bj 40 taka-akselin kunnostus...
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Kesä 14, 2006 6:43 pm
- Paikkakunta: Siuntio
-
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Kesä 14, 2006 6:43 pm
- Paikkakunta: Siuntio
Elä ny hermostu, täällä on välillä hiljasta..
Ite vaihtaisin öljyt..
Eipä se haittaais vaihtaa stefat ja kattoo laakerit samalla. Ei siellä montaa vaihdettavaa ole. Jos on kunnossa muutoin, niin alle vaan.
Ite vaihtaisin öljyt..



Eipä se haittaais vaihtaa stefat ja kattoo laakerit samalla. Ei siellä montaa vaihdettavaa ole. Jos on kunnossa muutoin, niin alle vaan.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Otsikosta päätellen oli kysymys taka-akselista. Nuo Asinin ja Ascon hilppeet liittyy etuaksulaan, eli ovat napalukkoja. Kun joudut vaihtaan pinjonin niin samalla joudut ottaa irti takavetoakselit. Kato nyt pyöränlaakerit, lautaspyörän poskilaakerit ja nippuun. Sit pinjonin laakeri kandee vaihtaa ellei oo aikaisemmi vaihdettu. pikku shimmaus ja pinjonin stefa paikalleen ja kiinni kiinni.
Blue skies and headdown