Luulenpa että harvassa on ne joissa on täydellinen huoltokirja 200-300 tkm jälkeen. Ja harvassa on ne henkilömaasturi verolla olevat HJ61:set jotka on alle 500 tkm ajettuja. Itsellä pakuverolla oleva 3+3 jolla ajettu lähes 3/4 miljoonaa kilometriä. Kyllä se vaan on katsottava yksilökerrallaan, eikä kannata huoltokirjojen perään haikailla. Ruosteet on korissa ja rungossa suhtkot helppoja katsoa jos näkee vaivaa. Voimansiirrossa olevat viat kyllä yleensä kuuluu, jos ei itse tunnista ääniä niin ottaa kokeneen kaverin mukaan. Itse ostin nykyisen hojoni vaikka takaperän pinionin laakerit oli kaputt ja piti pahaa ääntä, mutta kun kaikki muu oli toimivaa niin ei ollut enempää huolta kuin yleensä käytetyn ostossa. Jos on todisteita laatikkorempasta niin se on mielestäni plussaa. Koneethan HJ61:ssä ovat kestäviä, mutta suuttimien kunto vaikuttaa tietysti että miten savuttaa ja koneessa on potkua.
Yks vinkki vielä, hae sellainen yksilö jolla ollut mahdollisimman vähän omistajia, ne on yleensä paremmin huollettuja kuin ns. "kiertopalkinnot"

, em. hojollani ollut yks omistaja ennen mua. Enkä ole katunut (vielä).