Mikä vuotaa??
Valvoja: Käyttäjä
Mikä vuotaa??
Tarkasteltuani tarkemmin jälleen kerran ruiserin vuotoja, huomasin että vuoto näyttäs olevan moottorin etu päässä. Jostain pääsee vuotamaaan niin, että jakopään hihnat sun muut roiskii öljyn laturin päälle sekä paisuntasäiliön kylkeen. Myös kaikki raidetangot ja koko etu akseli on hyväässä rasvassa =). Voisiko olla että vuodon aiheuttaa tiensä päähän tullut kampiakselin etu stefa? Venakopan tiivisteen olen jovaihtanu ja se pitää nyt. Minkälainen homma on sen akseli tiivisteen vaihto?
Lisäksi kone näyttäisi olevan kostea pitkin öljypohjan reunaa noin pari senttiä saumasta ylöspäin. Onko paha homma tuon ö.pohjan tiivisteen vaihto? Tarviiko purkaa muuta kun se pohja irti ja tiiviste uudeksi.
Ps. Meidän taloyhtiössä ei ymmärretä, että yli kolme vuotta vanhasta autosta voi vuotaa jotain.
Lisäksi kone näyttäisi olevan kostea pitkin öljypohjan reunaa noin pari senttiä saumasta ylöspäin. Onko paha homma tuon ö.pohjan tiivisteen vaihto? Tarviiko purkaa muuta kun se pohja irti ja tiiviste uudeksi.
Ps. Meidän taloyhtiössä ei ymmärretä, että yli kolme vuotta vanhasta autosta voi vuotaa jotain.
#324
- tanssahtelija
- Viestit: 12
- Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 4:35 pm
- Paikkakunta: Simo
vuoto
akselien stefat on aika mukava vaihtaa ku pitää purkaa jakoremmit ja kaikki pyörät pois et saat ne stefat vaihettua eli jos siihen hommaan alkaa nii kannattaa ostaa samalla uusi remmi ja kiristin ja kaikki tiiviisteet
öljy pohjan tiivisteen vaihto on sit tosi helppo öljyt pois ja koppa pois ja uusi tiiviste vanhan tilallle ja kiinni
öljy pohjan tiivisteen vaihto on sit tosi helppo öljyt pois ja koppa pois ja uusi tiiviste vanhan tilallle ja kiinni
Re: vuoto
Mahtaakohan varaosakirjasta löytyä jakoremmiä ja kiristintä 2H koneeseen..tanssahtelija kirjoitti:akselien stefat on aika mukava vaihtaa ku pitää purkaa jakoremmit ja kaikki pyörät pois et saat ne stefat vaihettua eli jos siihen hommaan alkaa nii kannattaa ostaa samalla uusi remmi ja kiristin ja kaikki tiiviisteet
1987 LJ70
kävin katteleen 2H koneen manuaalia ja niinhän se oli et rattaathan sielä on! kumma kun en huomannu viimeks ku kattelin sitä kuvaa.
Eikö se stefa ole siinä kuvassa sen hihna pyörän takana (oil seal), (ei pahassa paikassa) Samal vois vaihtaa kolmeurasen hihnapyörän, et sais paikan toisen laturin hihnalle. Mahtaakohan sopia kaksurasen tilalle kolmeuranen.
Eikö se stefa ole siinä kuvassa sen hihna pyörän takana (oil seal), (ei pahassa paikassa) Samal vois vaihtaa kolmeurasen hihnapyörän, et sais paikan toisen laturin hihnalle. Mahtaakohan sopia kaksurasen tilalle kolmeuranen.
#324
Kolmeuranen hihnapyörä tojotal 5xxe. En ole varma kahesta viimesestä numerosta ku menin shokkiin. mut ei niillä taida olla paljoo merkitystä.JF kirjoitti:Ainakin 3B-koneeseen saa ilmastoinnin hinhapyörää minusta kohutuulliseen n. 40 euron hintaan, jolla voi toteuttaa ylimääräisten laitteiden vetoja. Eiköhän HJ:hinkin löydy vastaava.
#324
Se on mahtavaa toi kolmen ovaalin hinnottelu, toiseen cruiserimalliin saa x-osan ihan käyttäjäystävälliseen hintaan ja toiseen taas vastaava palikka kustantaa pienen omaisuuden.hojohojo kirjoitti:Kolmeuranen hihnapyörä tojotal 5xxe. En ole varma kahesta viimesestä numerosta ku menin shokkiin. mut ei niillä taida olla paljoo merkitystä.JF kirjoitti:Ainakin 3B-koneeseen saa ilmastoinnin hinhapyörää minusta kohutuulliseen n. 40 euron hintaan, jolla voi toteuttaa ylimääräisten laitteiden vetoja. Eiköhän HJ:hinkin löydy vastaava.
1987 LJ70