Mistä kallistuksen vakaajan koiranluu? Vai otanko pois?
Valvoja: Käyttäjä
Mistä kallistuksen vakaajan koiranluu? Vai otanko pois?
Katkesi HJ60 -82 toiselta puolelta etukallistuksenvakaajan koiranluu.
Noita ei oikein tunnu löytyvän mistään tarvikkeena? Tai jos olette saaneet, kertokaa ihmeessä mistä.
Vai korjaanko tuon laittamalla tilalle yksinkertaisesti saman paksuista kierretankoa tuplamuttereilla?
Tosin kyllähän tuo koko kallistuksenvakaaja taitaa joustoja rajoittaa aika paljon, mutta ilmeisesti katsastuksessa vaaditaan.
Pieni gallup:
onko kallistuksenvakaaja edessä normi(katu)ajossa paikoillaan vai ei?
Noita ei oikein tunnu löytyvän mistään tarvikkeena? Tai jos olette saaneet, kertokaa ihmeessä mistä.
Vai korjaanko tuon laittamalla tilalle yksinkertaisesti saman paksuista kierretankoa tuplamuttereilla?
Tosin kyllähän tuo koko kallistuksenvakaaja taitaa joustoja rajoittaa aika paljon, mutta ilmeisesti katsastuksessa vaaditaan.
Pieni gallup:
onko kallistuksenvakaaja edessä normi(katu)ajossa paikoillaan vai ei?
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
Re: Mistä kallistuksen vakaajan koiranluu? Vai otanko pois?
Siihen kun laittaa vielä putkesta holkin päälle, niin näyttää ihan tehdastekoiselta.osilpi kirjoitti:Vai korjaanko tuon laittamalla tilalle yksinkertaisesti saman paksuista kierretankoa tuplamuttereilla?
Viimeksi muokannut A-P, Pe Kesä 16, 2006 10:52 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Kallistuksen vakaaja ts.offroad rajoitin on AIWAN turhake mettäpeleissä joilla ajetaan myös maanteillä...Mulla ei oo ikinä vaadittu sitä katsastuksessa.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Sattuikin löytymään atoylta hintaan 12e, joten otin sen. Vaikka kierretanko kyllä varmasti olisi pidempi-ikäisempi ja parempi ratkaisu...
Voishan tuota kokeilla, miten vaikuttaa katuajossa, jos ottaa kokonaan poies. Metsässähän tosta tietysti on paljon haittaa. Hyvin kyllä huomasi, että ulosjoustoa tuli heti varmaan 5cm lisää kun se koiranluu oli poikki.
Toisaalta eipä tuo olisi hirveä vaiva irroittaa niitä kahta koiranluuta eli neljää pulttia vaikka joka kerta kun menee metsään.
Voishan tuota kokeilla, miten vaikuttaa katuajossa, jos ottaa kokonaan poies. Metsässähän tosta tietysti on paljon haittaa. Hyvin kyllä huomasi, että ulosjoustoa tuli heti varmaan 5cm lisää kun se koiranluu oli poikki.
Toisaalta eipä tuo olisi hirveä vaiva irroittaa niitä kahta koiranluuta eli neljää pulttia vaikka joka kerta kun menee metsään.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
..varsinkin jos sen on tehnyt kierretangosta, niin mutteri toisesta päästä irti, niin lähtee koko koiranluu irti.osilpi kirjoitti:Toisaalta eipä tuo olisi hirveä vaiva irroittaa niitä kahta koiranluuta eli neljää pulttia vaikka joka kerta kun menee metsään.
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline