murros
Valvoja: Käyttäjä
murros
Kertokaas poijjaat, että mitä sellanen etumurros maksaa tollaseen HJ-60:iin.... Mulla taitaa se kuskin puoleinen olla rikki... prkl...
Ja että onkos millanen homma sellanen vaihtaa itte? Kuhan tässä kyselen....
Ja että onkos millanen homma sellanen vaihtaa itte? Kuhan tässä kyselen....
Kannattas Junebella ettiä joku miehenpuolikas siihen vaihtohommaan...ei niin etteikö se naiseltakin kävis mutta antais hieman varmuutta...
Kuinkas se kuskin puolen murros oireilee...naputtaa,rutisee,paukkuu...?????
Kuinkas se kuskin puolen murros oireilee...naputtaa,rutisee,paukkuu...?????
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee

Tässä yksi linkki missä kaksi vaihtoehtoa.
http://www.offroadtarvike.fi/toyota.html
Ei paha homma mutta...
http://www.offroadtarvike.fi/toyota.html
Ei paha homma mutta...

Jaa jaa, vai epäilet sä käyttis mun taitoja????
Ei vais, enhän mä ny itte osaakaan, kyllä toi mies lupas jeesata.
Se paukku kääntyessä aika ilkeesti kun joskus maaliskuus sillä nelikolla ajelin. Sit se on seissy tuossa parkkiksella ja öljyä vuotaa... Eli kai se on rikki? Luulisin ainakin...
Ajelin sen tänään odottelemaan remppaa miehen ukin luo, kun siellä olis parempi laittaa kun tossa parkkiksella.
Ei vais, enhän mä ny itte osaakaan, kyllä toi mies lupas jeesata.
Se paukku kääntyessä aika ilkeesti kun joskus maaliskuus sillä nelikolla ajelin. Sit se on seissy tuossa parkkiksella ja öljyä vuotaa... Eli kai se on rikki? Luulisin ainakin...
Ajelin sen tänään odottelemaan remppaa miehen ukin luo, kun siellä olis parempi laittaa kun tossa parkkiksella.
Kyllä se kannattaa vaihtaa ennenkuin se hajoaa.. Mulla piti samanlailla kääntäessä naputusta murros. Tosin se hajosi ojaa ylittäessä ( tyyliin että mennäämpäs tuosta yli että heilahtaa)
ja paras pito oli kyseisellä pyörällä ja lukot tietty päällä. Vetari halkesi ja koko rengas jumiin eikä edes kääntynyt ollenkaan, myös napalukko meni samalla rikki. Offroadtarvikkeesta tilasin uuden murroksen + kaikki muut hilut jotka samalla kantsii vaihtaa kun sen kerta purkaa.. pesää pitää kuulemin vingulla hieman suurentaa että tuo HD-mallin murros mahtuu..

Kuulostaa Nella siltä,jotta menee vetarin stefakin vaihtoon...vuotaako molemmin puolin.
Kannattaa vaihtaa se ronssiholkkikin samalla jos on päässy väljistyy,sillä jos se on väljä niin uus stefa ei kestä kauaa...

Kannattaa vaihtaa se ronssiholkkikin samalla jos on päässy väljistyy,sillä jos se on väljä niin uus stefa ei kestä kauaa...

---------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee
SLCK #51
Kyllä lähtee

Tuossa käsissä olevassa osassa (olka-akseli) se holkki on kiinni "sisäpuolella".A-P kirjoitti:Mutta en ole näin korjaamokirjaa selaamalla hoksannu että missä se on ja miten vaihdetaan.
http://forum.slck.net/moottoriturvat/ga ... emId=10551
Itse irrotin ohjeen mukaan sahaamalla varovasti ensin halki. SItten omatekoisella isosta pultista, mutterista ja neliöprikasta kasatulla ulosvetäjllä pois. Uusi tilalle korjaamon hydraulipuristimella.
Hyvät ohjeet löysin Birfieldin manuaalista.
Kimble, 
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton

SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton