moi
onko kellä kokemuksia miten toi Lock Right lukko toimii ,,, onko siinä niinku kokoajan lukko päällä ku on vetokin kytkettynä?
ja saisiko jostain tarkkoi mittoi niin tekisin ite tuollaiset palikat pajalla.
Lock Right
Valvoja: Käyttäjä
-
Lock Right
harrastuksiin kuuluu toyo lj70 turbo
Mulla on LockRight takana Kermitissä. Se oli alkuun meidän kilpa-FJ:ssä. Ite olen ollu tyytyväinen.
Se siirtää vedon pitävälle pyörälle siten, että paine rattaissa/vetarissa välittyy tiukemmin pitävälle pyörälle kun joutilas on löysemmässä. Siinä on semmoset matalat hampaat mitkä pääsee pomppimaan, löysälle puolelle.
Miinusta on silloin tällöin tapahtuva ryske kun se ei ihan tarkkaan osaa päättää mitä se tekee. Ja sit semmonen ovela naputus kun kääntyy pitävällä alustalla. Ei häirihe. Nätisti kun ajaa (nninkuin näillä vanhoilla kuuluukin) niin kestääkin. Niinjuu ja sit kun tekee laatikkoon pikkukakkosen, niin on aika pitelemätön peli kun pitää ja kääntyy..
Lisäsin galleryyn kuvankin.. Gallery/projekteja/ARB... vika kuva
Se siirtää vedon pitävälle pyörälle siten, että paine rattaissa/vetarissa välittyy tiukemmin pitävälle pyörälle kun joutilas on löysemmässä. Siinä on semmoset matalat hampaat mitkä pääsee pomppimaan, löysälle puolelle.
Miinusta on silloin tällöin tapahtuva ryske kun se ei ihan tarkkaan osaa päättää mitä se tekee. Ja sit semmonen ovela naputus kun kääntyy pitävällä alustalla. Ei häirihe. Nätisti kun ajaa (nninkuin näillä vanhoilla kuuluukin) niin kestääkin. Niinjuu ja sit kun tekee laatikkoon pikkukakkosen, niin on aika pitelemätön peli kun pitää ja kääntyy..
Lisäsin galleryyn kuvankin.. Gallery/projekteja/ARB... vika kuva
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Otsikon mukaisilla hakusanoilla lööytyy mm. tämä: http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... lock+right
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
-
heip
kiitti tiedoista,,, voi olla helpoin tilata valmiit palikat...
harrastuksiin kuuluu toyo lj70 turbo