Kuva Kuva

Pitkät jäi päälle

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

maraani
Viesti:

Re: Pitkät jäi päälle

Viesti Kirjoittaja maraani »

PikkuF kirjoitti:Onkohan kenelläkään muulla Hojottimen omistajalla käynnyt samoin kun meikäpojulla ja jäänyt ikäänkuin HJ:ssä pelkästään pitkät päälle....
Eli lyhyet valot ovat hukasa.....
Relehän se on todennäköisesti leiponut jumiin....?
HDJ:ssä on erikseen valot kytkevä rele ja lähi/kaukovalot vaihtava rele. Jälkimmäisestä paloivat muutaman kerran kärjet kiinni kaukovaloasentoon. Johdotin sitten sitten tilalle tavallisen 40 A:n releen eikä ongelmia ole sen jälkeen ilmennyt.

terveisin MaRaani
Teppo R.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teppo R. »

hj60 kirjoitti:Mites tuommonen taka/jarruvalo yhdellä langalla toimii? Missä autossa on vakiona?
Olikohan tää mulle?? No siis ei oo yhdellä langalla vaan kahdella. Ja Makrokuva harjoitus syyllisestä. http://www.scout.1g.fi/hehu.JPG
Meinld Tunturisusi 42
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi

Out of the frying pan and into the fire...
hj60

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Kimble kirjoitti: Sama ei voi toimia taka/jarruvalon kanssa ilmeisestikään koska polttimossa on vain yksi lanka (mulla palaa oikea jarruvalo jatkuvasti, taitaa olla jonkinlainen johdotusongelma, takavalot on muutettu 12 V)
Ei ku se oli tarkotettu Kimblelle tästä, tuo sun laittama kuva on tutun näkönen, noitahan ne aina on ollu mitä oon tähän mennessä nähny, siksi kysyin.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Kimble
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimble »

hj60 kirjoitti:
Kimble kirjoitti: Sama ei voi toimia taka/jarruvalon kanssa ilmeisestikään koska polttimossa on vain yksi lanka (mulla palaa oikea jarruvalo jatkuvasti, taitaa olla jonkinlainen johdotusongelma, takavalot on muutettu 12 V)
Ei ku se oli tarkotettu Kimblelle tästä, tuo sun laittama kuva on tutun näkönen, noitahan ne aina on ollu mitä oon tähän mennessä nähny, siksi kysyin.
Tuolla langalla tarkoitin siis hehkulankaa mikä polttimossa on. Ihmettelin että miten saadaan sama polttimo kirkastumaan, mutta kaikkeahan sitä sähköllä saadaan aikaan.

No, omasta ongelmasta sen verran, että eihän niitä ollutkaan muutettu 12v. Edellinen omistaja oli vaan kytkenyt ne piuhat väärin, tutkin niitä johdotuksia molemmilta puolilta vähän aikaa ja sain molemmat taka- ja jarruvalot palamaan oikein. Niin ja polttimoissa ei ole kuin yksi hehkulanka.
Kimble, :shock:
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton
Vastaa Viestiin