Kuva Kuva

hj 61 syötönsäätö

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

juha
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 4:02 pm
Paikkakunta: KOTKA

hj 61 syötönsäätö

Viesti Kirjoittaja juha »

:wink:
elikkä hj 61 ois kyseessä ja syöttöä lisää tarttis saada,olisko kellään käytännön läheistä kokemusta asiasta.Välijäähdytin on jo hankittu ja työnalla
Jos jollain olis tietoa ni viittiskö vähän kirjotella vinkkejä.
Kiitoksia etu käteen!!
pee
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 9:14 pm
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pee »

tää kiinnostas muakin...
BJ40 1980
slck ry #235
pähäma ry
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

säätää vaan siitä pumpun säätöruuvista. 1/4 kiekkaa kerrallaan ja eikun kokeileen.
juha
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 4:02 pm
Paikkakunta: KOTKA

Viesti Kirjoittaja juha »

säätöruuvi sijaitsee ilmeisesti hj 61:ssä pumpun päällä sojottaen menosuuntaan ja varusteetu sinetein olenko oikeassa??
pee
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 9:14 pm
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pee »

eli kaikki yhen ruuvin takana(ko)? eikö ahdonalaista saa erikseen säädettyä...
BJ40 1980
slck ry #235
pähäma ry
juha
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 4:02 pm
Paikkakunta: KOTKA

Viesti Kirjoittaja juha »

on sillä viellä pumpun päällä yksi säätö (kansi 4 pultilla kiinni missä säätö) mut kun ei varmaa tietoa mikä sitten vaikuttaa ahdon alaiseen syöttöön ??
et jos jollain olis faktaa tähän niin viitsiskö vastailla!!! :evil: :evil:
plaanari
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 12:23 pm

Viesti Kirjoittaja plaanari »

Ite piti leimalle vähentää syöttöä savutuksen takia. Siinä se (soppa) ruuvi on LDA (ahtopaine) säätimen etupuolella. Ala-ainemäärä säädetään takapuolelta ( siis ainemäärä ennen ahtimen tuloa mukaan) mitä kylläkään ei kannata pidellä.
juha
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 4:02 pm
Paikkakunta: KOTKA

Viesti Kirjoittaja juha »

Vaikutus on ollut enemmän kuin miellyttävä !!
Onhan jo cooleri keulalla,ahtoja nostettu lisäjousten avulla ja sitä syöttöäkin
käännelty 3/4 kierrosta.
Ero vakio 61:seen "HUOMATTAVA" :D :D :roll: :roll:
Viitapiru
Viestit: 106
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 6:49 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Viitapiru »

juha kirjoitti:Vaikutus on ollut enemmän kuin miellyttävä !!
Onhan jo cooleri keulalla,ahtoja nostettu lisäjousten avulla ja sitä syöttöäkin
käännelty 3/4 kierrosta.
Ero vakio 61:seen "HUOMATTAVA" :D :D :roll: :roll:
moneenko kiloon rohkenit nostaa paineet??
juha
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 4:02 pm
Paikkakunta: KOTKA

Viesti Kirjoittaja juha »

No eipä vanhasta vakio puhaltimesta hirveästi edes saa paineita ulos.
1.1bar ja hukkaportti toimii edelleen ni ei paukuttele vastaa niin kovasti.
Mut ku vanhasta aika jattää nii suunnitelmis ois hieman isompi puhallin kehiin laittaa.Aika näyttää kauanko toi jaksaa sykkiä (aavistus löysää on havaittu)
Mut minkälaisilla paineilla porukka ajelee ??
Vai onko se jonkinlainen "salaisuus"!! :roll:
Viitapiru
Viestit: 106
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 6:49 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Viitapiru »

juu olis tosiaan kiva tietää minkälaisia paineita ko.pannu sietää .
mulla olis hieman jytkympi ahdin myynnissä kuin tuo ct 26:nen.
http://www.petrisimolin.com/thepalsta/t ... C_ID=26587
Vastaa Viestiin