HJ60- tankin tilavuus?
Valvoja: Käyttäjä
HJ60- tankin tilavuus?
Moro,
Mikä mahtaa olla HJ:n tankin tilavuus, ei tuo mittari toimi, ja pitää ajella matkan perusteella tankilta toiselle...
Kiitos!
Mikä mahtaa olla HJ:n tankin tilavuus, ei tuo mittari toimi, ja pitää ajella matkan perusteella tankilta toiselle...
Kiitos!
kiitos
n. 12,5L/100KM eli 600km ainakin ilman huolta kuivumisesta...
KIITOS,
tämähän onki hyvä voorumi!
KIITOS,
tämähän onki hyvä voorumi!
Re: kiitos
PeteH kirjoitti:n. 12,5L/100KM eli 600km ainakin ilman huolta kuivumisesta...
KIITOS,
tämähän onki hyvä voorumi!
Vain 12,5L/100KM Herra varjele, sullahan kulkee ihan höyryillä se auto ? Pari tankillista olen nyt ajanut niin kulutus on n.20 litraa sadalle.
Auto tosin HJ61 jonka pitäisi viedä vielä vähemmän kuin sinun HJ60.
Pitää alkaa etsimään vikaa omasta kotturasta..
vakio renkailla maantienopeudella 61:llä pääsee siihen 8 litraan.
Vähän isommat renkaat (lue 33-35) ja siitä syntyvä mittarivirhe niin johan kulutus pomppaa. Katolle vielä vararengas ja muuta pakollista tarviketta niin päästään nopeasti siihen 20 litraan.
Tarkista kilometrimäärä gps:llä ym. ja laske kulutus sitten.
Tankin saa pienennettyä kun päästää sen menemään tyhjön puolelle, eli kannattaa tarkistaa ettei huohotusputket ole ruostuneet umpeen. Tarina kertoo tankin pienentyvän siihen 60 litraan jos korvausilmaa ei ole saatavilla. Tankin koko on siis norm. mitoilla n. 90 litraa.
Vähän isommat renkaat (lue 33-35) ja siitä syntyvä mittarivirhe niin johan kulutus pomppaa. Katolle vielä vararengas ja muuta pakollista tarviketta niin päästään nopeasti siihen 20 litraan.
Tarkista kilometrimäärä gps:llä ym. ja laske kulutus sitten.
Tankin saa pienennettyä kun päästää sen menemään tyhjön puolelle, eli kannattaa tarkistaa ettei huohotusputket ole ruostuneet umpeen. Tarina kertoo tankin pienentyvän siihen 60 litraan jos korvausilmaa ei ole saatavilla. Tankin koko on siis norm. mitoilla n. 90 litraa.
SLCK #172
BJ40
BJ40
Näin käy myös käytännössä. Kuunteleppa millaisen äänen päästää seuraavankerran kun menet tankkaamaan ja avaat tankin korkin.ämkoo kirjoitti:
Tankin saa pienennettyä kun päästää sen menemään tyhjön puolelle, eli kannattaa tarkistaa ettei huohotusputket ole ruostuneet umpeen. Tarina kertoo tankin pienentyvän siihen 60 litraan jos korvausilmaa ei ole saatavilla. Tankin koko on siis norm. mitoilla n. 90 litraa.
Mulla ekan HoJon korkkia sai liki hamppat irvessä repiä kun oli niin kova alipaine tankissa
Nimimerkillä kaksi n.60L tankin omaavaa HoJoa omistanut
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
BJ42
BJ75
DYNA 300
BJ42
BJ75
DYNA 300
ämkoo kirjoitti:vakio renkailla maantienopeudella 61:llä pääsee siihen 8 litraan.
Vähän isommat renkaat (lue 33-35) ja siitä syntyvä mittarivirhe niin johan kulutus pomppaa. Katolle vielä vararengas ja muuta pakollista tarviketta niin päästään nopeasti siihen 20 litraan.
Tarkista kilometrimäärä gps:llä ym. ja laske kulutus sitten.
Tässä on vakiorenkaat ja olen ajellut rajoitusten mukaan +10 km/h.
Voimasavua tulee kyllä putken täydeltä kun antaa kaasua reippaammin ja voimaa/vääntöä tuntuu olevan vähintäänkin riittävästi.
Nähtävästi syötöt ovat pielessä tai jokin muu mättää. Pitää alkaa tutkimaan asiaa kunhan saan sen hallista taas liikkeelle. Menossa nautaraudan rakennus ja korin korotus 80mm jotta 35/12.5-15 mahtuu pyörimään
Etukardaani haussa. 040-5367935
Lähtisin kyllä itse korottelemaan niistä virttyneistä jousista, ennen kuin korista. Uusilla jousilla jää vielä mukavasti tilaakin 33":lla pyöräkoteloon ja maavara kasvaa rungolta, toisin kuin korin korotuksessa.
Meni vähän offtopic, mutta aiheeseen palatakseni, mulla oli vanhan hojon tankki rutistunut alipaineesta melko pieniin. 450km pääsi tankillisella, vaikka kulutus oli siellä luokkaa 12-15l/100...
Meni vähän offtopic, mutta aiheeseen palatakseni, mulla oli vanhan hojon tankki rutistunut alipaineesta melko pieniin. 450km pääsi tankillisella, vaikka kulutus oli siellä luokkaa 12-15l/100...
Viimeksi muokannut AnttiH, Ke Huhti 26, 2006 10:54 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
____________________________
#262 & HJ-60
#262 & HJ-60