hj syöttöpumpusta
Valvoja: Käyttäjä
hj syöttöpumpusta
mistä sitä syötön määrää säädetään? saisko vaikka kuvan? ja toimiiko turbon kans oikein jos laitan imusarjan päältä kaasuläppä ja alipaneputki mötikän imupuolelle? etin haulla ja vastauksia löyty yhtä paljon kuin oli tekiöitä!
Re: hj syöttöpumpusta
Syötön säätö on helppoa. Siit löytyy tarkemmat ohjeet kun selaat kaikki aiheet läpi.. Mut vain 1/4 kier kerrallaan eikä paljoa mustaa savua kaasutellessa, on ns nyrkkisääntö. Löydät ruuvin sen vivun alta mihin kaasuplkimen vipu tulee.. meisselillä ja vasaralla lukkorengas auki ja lysäät itse säätöruuvia sen 1/4 ja lukitus kii ja eiku kokeilemaan..Anonymous kirjoitti:mistä sitä syötön määrää säädetään? saisko vaikka kuvan? ja toimiiko turbon kans oikein jos laitan imusarjan päältä kaasuläppä ja alipaneputki mötikän imupuolelle? etin haulla ja vastauksia löyty yhtä paljon kuin oli tekiöitä!
Pekka Visala
Re: hj syöttöpumpusta
Syötön säätö on helppoa. Siit löytyy tarkemmat ohjeet kun selaat kaikki aiheet läpi.. Mut vain 1/4 kier kerrallaan eikä paljoa mustaa savua kaasutellessa, on ns nyrkkisääntö. Löydät ruuvin sen vivun alta mihin kaasuplkimen vipu tulee.. meisselillä ja vasaralla lukkorengas auki ja lysäät itse säätöruuvia sen 1/4 ja lukitus kii ja eiku kokeilemaan..Anonymous kirjoitti:mistä sitä syötön määrää säädetään? saisko vaikka kuvan? ja toimiiko turbon kans oikein jos laitan imusarjan päältä kaasuläppä ja alipaneputki mötikän imupuolelle? etin haulla ja vastauksia löyty yhtä paljon kuin oli tekiöitä!
Pekka Visala
Juu tarkotan 60 kyllä, juuri säädin 81 hj stä syötön kohalleen..osilpi kirjoitti:Olen myös kiinnostunut aiheesta. Kumpikohan oli kyseessä, 60 vai 61?
60:en ohjeet kiinnostaisivat...
Tunnistat sen siitä kun siinä syötön lukitus "mutterissa" on kolme reikää, eli tarkoitettu erikoiavaimelle. Mut ruuvari ja vasara käy hyvin..