Kuva Kuva

hj syöttöpumpusta

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

hj syöttöpumpusta

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mistä sitä syötön määrää säädetään? saisko vaikka kuvan? ja toimiiko turbon kans oikein jos laitan imusarjan päältä kaasuläppä ja alipaneputki mötikän imupuolelle? etin haulla ja vastauksia löyty yhtä paljon kuin oli tekiöitä!
PVFilmi

Re: hj syöttöpumpusta

Viesti Kirjoittaja PVFilmi »

Anonymous kirjoitti:mistä sitä syötön määrää säädetään? saisko vaikka kuvan? ja toimiiko turbon kans oikein jos laitan imusarjan päältä kaasuläppä ja alipaneputki mötikän imupuolelle? etin haulla ja vastauksia löyty yhtä paljon kuin oli tekiöitä!
Syötön säätö on helppoa. Siit löytyy tarkemmat ohjeet kun selaat kaikki aiheet läpi.. Mut vain 1/4 kier kerrallaan eikä paljoa mustaa savua kaasutellessa, on ns nyrkkisääntö. Löydät ruuvin sen vivun alta mihin kaasuplkimen vipu tulee.. meisselillä ja vasaralla lukkorengas auki ja lysäät itse säätöruuvia sen 1/4 ja lukitus kii ja eiku kokeilemaan..
Pekka Visala
PVFilmi

Re: hj syöttöpumpusta

Viesti Kirjoittaja PVFilmi »

Anonymous kirjoitti:mistä sitä syötön määrää säädetään? saisko vaikka kuvan? ja toimiiko turbon kans oikein jos laitan imusarjan päältä kaasuläppä ja alipaneputki mötikän imupuolelle? etin haulla ja vastauksia löyty yhtä paljon kuin oli tekiöitä!
Syötön säätö on helppoa. Siit löytyy tarkemmat ohjeet kun selaat kaikki aiheet läpi.. Mut vain 1/4 kier kerrallaan eikä paljoa mustaa savua kaasutellessa, on ns nyrkkisääntö. Löydät ruuvin sen vivun alta mihin kaasuplkimen vipu tulee.. meisselillä ja vasaralla lukkorengas auki ja lysäät itse säätöruuvia sen 1/4 ja lukitus kii ja eiku kokeilemaan..
Pekka Visala
dirtyhj

Viesti Kirjoittaja dirtyhj »

Olikohan kysymyksessä hj60 (alipainesäätö)??Olikohan vastauksessa hj61??
HJ60-82 3+3,HJ60-81 3+3,HJ60-81p-u,HJ60-82 soa,HJ60-81v-osa,FJ55-77aihio
SLCK#315
osilpi

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Olen myös kiinnostunut aiheesta. Kumpikohan oli kyseessä, 60 vai 61?

60:en ohjeet kiinnostaisivat...
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

osilpi kirjoitti:Olen myös kiinnostunut aiheesta. Kumpikohan oli kyseessä, 60 vai 61?

60:en ohjeet kiinnostaisivat...
Juu tarkotan 60 kyllä, juuri säädin 81 hj stä syötön kohalleen..
Tunnistat sen siitä kun siinä syötön lukitus "mutterissa" on kolme reikää, eli tarkoitettu erikoiavaimelle. Mut ruuvari ja vasara käy hyvin..
Vastaa Viestiin