Kuva Kuva

kysymys

Events chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
junebella
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 12:27 pm
Paikkakunta: Lapinlahti

kysymys

Viesti Kirjoittaja junebella »

Ajattelin vain tässä kysyä, että mitenkä on, kun olen nyt tästä offisysteemistä kiinnostunnut, niin olisko mahdollista päästä joskus jonkun mukaan kattomaan minkälaista sen on, ennenkun ees yrittää tolla omalla hj:llä?

Uskaltaako kukaan ottaa ujoa tytteliä mukaansa, heh.. :wink: Eiku, olis ihan mukava olla lähinnä katsomassa, jonkun kyydissä tai jotain. Ei ihan ummikkona ainakaan viitsi mihkään osallistua..
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Kiireellä mukaan...jos ei halua itte ajaa niin varmasti pääset jonkun kyytiin...
Ainakin mun jos kukaan muu ei uhraudu
http://forum.slck.net/moottoriturvat/vi ... .php?t=836
Eli >Maasturikouluun :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Ismo C.
Viestit: 465
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 1:16 pm
Paikkakunta: Velaatta

Viesti Kirjoittaja Ismo C. »

...Ja sitten seuraavana viikonloppuna Teiskoon viettämään leppoisa viikonloppu muiden samanhenkisten kanssa, ja ainakin sunnuntaina vaimoni perässä safarille (tulee kanssa HJ:llä)! :)
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Siinähän alkaa olemaan ohjelmaa... :mrgreen: 8)
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Hei!!!!! Multa muuten puuttuu vielä kartturi Teiskon suunnistuskisaan lauantaille..... Siinä pääsis tutustuu oikein kunnon tunarointiin ;) Ei takuulla hävetä sen jälkeen lähteä omalla kalustolla jatkossa mukaan - vaikka sunnuntain safarille ;)
Avatar
junebella
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 12:27 pm
Paikkakunta: Lapinlahti

haluais lähtee

Viesti Kirjoittaja junebella »

Joo, pitää miettiä sitä teiskoa.. Tekis kyllä mieli lähteä... Ilmoittelen tässä kohtapuolin, kunhan keskustelen mieheni kanssa, tiedä vaikka pääsisin ittekseni...
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Ilman muuta Teiskoon mukaan. Jonkun kyytiin varmaan sopii. Ja oma auto mukaan, niin voi kokeilla itsekin sopivissa paikoissa. Offia ei opi katsomalla eikä kyydissä olemalla, vaan itse kantapään kautta oppimalla, kunhan on ensin joku kokenut on perehdyttänyt.
Itse olen mitä vähän osaan oppinut ajamaalla safareilla muiden perässä ja yrittänyt tehdä samalla tavalla :wink:
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
pyyvama
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 5:47 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pyyvama »

Tuu ihmeessä Teiskoon ihmetteleen. Meillä on mukavia helppojakin reittejä.
Osasta pääsi jopa Land Roverilla ;).

Lauantaina voi ajella ittekseen tai tulla katteleen kun muut hajottaa kalustoonsa.
Sunnuntaina ajellaan letkassa osittain hyvinkin helppoja reittejä. Kerromme kyllä reiteille mennessä mitä on tiedossa ja vaikeimmille voit tulla jonkun kyytiin.

Matti
Avatar
junebella
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 12:27 pm
Paikkakunta: Lapinlahti

joo

Viesti Kirjoittaja junebella »

En kyllä pääsisi omalla autolla mukaan, kun lupasin sen veljeni muuttoon lainaan. Sattuu olemaan just siloin samaan aikaan.

Sitten tuo isäntäkin yritti eilen jotain urputtaa :evil: , luulee, että kaikki te siellä olette jotain kiimaisia pervoja.. Totesi, että ilman muutahan ne ottaa sinut sinne. No, nyt sitten ollaan mykkäkoulua, ja aattelin että lähen oikein uhallakin.

hemmetti, mua ei yks ukko rupee jarruttelemaan. Tai oikeesti se ois halunnu mukaan, mutta minä haluisin lähtee itekseni...

No jos mää nyt sitten tuun/pääsen jonkun mukaan, niin mitä mun pitäs ottaa mukaan? Pikkasen oon niinkun tyhmä kun tälläsiä kyselen, mutta osaanpahan sitten varautua..
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Heh....mykkäkoulu jatkuu varmaan pidempään, kun puet lähtiessäsi päälle minihameen ja korkokengät ;)
Jos erehdyt lauantaina mun autoon, niin en kyl suosittele mitään ykköskuteita päälle - on vielä Venäjän pölyt siivoomatta sisältä.... Käytännössä hyvät ulkoilutamineet, saappaat ja hanskat vinssivaijerin vetoon... Makkaraa ja juomista oman mielen mukaan.
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Re: joo

Viesti Kirjoittaja hector »

junebella kirjoitti:
Sitten tuo isäntäkin yritti eilen jotain urputtaa :evil: , luulee, että kaikki te siellä olette jotain kiimaisia pervoja..
Mä luulen ettei tuolla reissulla paljoa pervoilla . Sinne tulee varmaan useita lapsiperheitä ja esim. mulla tulee emäntä ja tyttäret 3, 7 ja 8 v :) Kannattaa varmaan se isäntäkin ottaa joskus mukaan oppimaan ettei öffröydporukka ihan elukoita ole :wink:
Tosin itoola:sta kun en tunne, niin en mene antamaan mitään takuita :roll: 8)
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

No-joo hector..... tällä kertaa koitan olla upottamatta autoa ikkunoita myöten kuravelliin ja sanoa apparille, että mees vetään vaijeri ton kuusen ympäri ;)
Avatar
junebella
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 12:27 pm
Paikkakunta: Lapinlahti

jep

Viesti Kirjoittaja junebella »

Kyllä mä voin sun kyytiis itoola tulla, kunhan saan ensin itteni jotenkin roudattua paikanpäälle. Niin mä aattelinkin ihan uhalla lähtiessä vetää pakkelit naamaan ja jotain tiukkaa päälle, vaikkei se mua puekaan, mutta ihan vaan uhalla!

Mutta katellaan nyt, vaikka sais jonkun kyydin hommattua.

Niin, en minä sitä ukkoo aatellu nyt ainakaan mukaan ottaa, kun pitäis päästä vähän tuulettumaan näistä kotipiireistä. Meillä on 5 ja 3 vuotiaat, ja meinaa hermo palaa aika useesti. on tullu liikaa oltua kotona.
Viimeksi muokannut junebella, Ke Elo 24, 2005 12:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Mulla se on vähän toisinpäin että tulee ajoittain oltua liikaa harrastuksien (metsästys) parissa ilman lapsia ja emäntää. Vaikka tuo Teisko reissun aikana olisikin ollut mahdollisuus lähteä eestiin hanhi, sika ym. pyyntiin, niin päätin lähteä koko perheen kanssa tätä uutta harrastusta kokemaan. Onhan tuota metsästystä tullut pian 30 vuotta touhuttua liiankin tosissaan välillä, eli pitää perheellekin antaa aikaa.
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Vastaa Viestiin