Kuva Kuva

INTERNATIONAL LAND CRUISER MEETING 2005

Events chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

INTERNATIONAL LAND CRUISER MEETING 2005

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

Saksanmaalla järjestetään tänäkinvuonna tuo Euroopan suurin ja kaunein Cruiseri tapaaminen 25.-29.5.2005.
Onkos kukaan klupilaisista lähdössä edustustehtäviin??
Eestiläisestä veljeskerhosta on Saksaan lähdössä kolme Berttaa.
Lisätietoa löytyypi täältä:

www.landcruiser-meeting.net
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

Niin,ja tuon edellämainitun veljeskerhomme uudistunut kotisivu löytyy täältä:
http://www.bj40.ee/
Sieltä löytyy myöskin kuvia kerhojemme yhteisistä retkistä....
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Avatar
straight6
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 10:25 pm
Paikkakunta: Sodankylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja straight6 »

Heih...

en osa sanoa onko ILCM Euroopan kaunein ja suurin... mutta on tänä vuonna sama ongelma kuin jo 2004: ILCM on samana viikonloppuna kuin kilpaileva Abenteuer-Allrad, eli Saksan suurin offroad-messut. Tarkoitus on ollut järjestää ILCM toisena viikonloppuna mutta väärinkäsityksen vuoksi on molemmat tapahtumat taas samanaikaisesti. :(

Syksyllä (9.-11. syyskuuta) on sitten Saksassa Buschtaxi-Treffen (BTT). BTT on syntynyt Saksan (Euroopan?) suurimmasta Land Cruiser-keskustelufoorumista http://www.buschtaxi.de:sta. BTT:lla oli 2004 melkein 350 autoa.

BTT oli tähän asti tapahtuma ilman ajelua. ILCM oli aina Karenzin offroad-maastossa, eli maastoajelu oli yksi pääosa. On ilmoitettu että tänä vuonna BTT:lla on myöskin ajomahdollisuuksia. On vielä epäselvää, missä Saksassa BTT on, mutta kuulin huhuja että se on jossain etelässä.

Minulla on itse ollut jo monta kertaa suunnitelma lähteä ILCM:lle tai BTT:lle, mutta tapahtumat eivät sopineet minun aikatauluun. :(

ILCM 2006 on muuten Kanadassa!

Terveisin,

Thomas
Viimeksi muokannut straight6, Ke Maalis 30, 2005 2:00 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SLCK#67, 1979 HJ45LP, 1988 HJ61LG (for sale in parts)
Tumppi
Viestit: 28
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 11:23 am
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

Onhan sitä tullut ILCM: ssä käytyä ja ihan mukava reissu se olikin. Vuonna 2003 olimme kolmella LC:llä edustamassa Suomea kyseisessä tapahtumassa. Autot saatiin rahtilaivalla edullisesti Saksaan ja muutaman sadan kilometrin ajomatkan päässä olimme Karenzissa. Alue on entisen Itäsaksan puolella oleva vanha armeijan tutka-asema. Ensimmäinen yö nukuttiin bunkkerissa, jossa oli varmaan ydinpommin kestävät seinät ja ovi. Hiukka klaustrofobinen olo siellä oli ja seuraavat yöt hilluttiinkin jo teltassa.
Alueen koko on jotain 30 - 40 hehtaaria eli kyllä siellä ajamaan pääsee, mutta pääasiassa tehtyjä reittejä pitkin. Siellä on kivettyjä eri jyrkkyyksiä olevia nousuja ja kallistuksia. On muuten kokeiltu kaatuuko LJ kun ajetaan yli 35 asteen kallistuksella. Ja ajettiin siellä leikkimielellä trailkisaakin ja parhaana tuloksena oli toinen sija.
Tänä vuonna ei kai pääse millään, mutta tuo Kanadan ICLM on alkanut kiinnostaa. Autoahan sinne ei järkevin kustannuksin saa mutta niinhän ne Kanadalaisetkin olivat saksassa ja kulkivat paikallisissa autoissa kuskeina ja appareina. Ja hauskaa näytti olevan. Kuviakin reissusta olisi mutta ne ovat toisen koneen sisällä, mutta jos niitä ehdin sieltä kaivella niin laitan tänne muutaman

T: Tumppi
#44
LJ 70 & BJ75 LV
Avatar
straight6
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 10:25 pm
Paikkakunta: Sodankylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja straight6 »

Tumppi kirjoitti:Autot saatiin rahtilaivalla edullisesti Saksaan...
Hei,

voisitko antaa vinkin kuinka pääsee rahtilaivalla Saksaan? Menen Saksaan noin 2 kertaa vuodessa ja usein omalla autolla, ja matka Ruotsin E-nelostien pitkin tuntuu vähän tylsältä...

Kiitos!

Terveisin,

Thomas
SLCK#67, 1979 HJ45LP, 1988 HJ61LG (for sale in parts)
Tumppi
Viestit: 28
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 11:23 am
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Tumppi »

Se rahtilaiva kyyti autoille taisi olla kertaluontoinen tuki "köyhille" maastoautoilijoille. Mattsonin Tagehan siinä suurimman työn teki ja järkeili aikataulut niin että löydettiin laiva johon autot saatiin mahtumaan.

T: Tumppi
Vastaa Viestiin