Kuva Kuva

ämkoo-juniorin eka Venäjän valloitus

Events chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
ämkoo
Viestit: 173
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:25 pm
Paikkakunta: Porvoo

ämkoo-juniorin eka Venäjän valloitus

Viesti Kirjoittaja ämkoo »

Mä en oo koskaan ollu ulkomailla, joten isi ja äiti ajatteli että on parasta aloittaa varovasti ihan tosta naapurimaan hiekkarannoilta.

Näin se sitten meni...
Kuva
Päiväunet ennen rajan ylitystä.
Kuva
Miesten alennusmyynti. Tankit ja kanisterit täyteen.
Kuva
Ensimmäinen muonatauko, isot ja pienet masut täyteen.
Kuva
Iltanuotiolla kuuntelin Pekka-sedän jännää Islannin-reissu juttua ja katselin ensimmäiset jokailtaisista ilotulitusraketeista.
Kuva
Tämä on meidän pihan kaikkien heinäsirkkojen äiti.
Kuva
Välillä piti mennä näyttämään isille minne pitää ajaa.
Kuva
Tässä isi on pitkän narun päässä ja Ismo pitää kiinni toisesta päästä. Se naru on kiinni rullassa ja sen nimi on vinssi.
Kuva
Välillä huuhdottiin renkaita...
Kuva
...ja välillä vaihdettiin.
Kuva
Toisen yön leiripaikka oli jännien raunioiden luona. Ja mä olin jo nukkumassa kun ne isopyöräiset maasturit tuli toista kautta leiriin, enkä herännyt vaikka se iskän pullistunut rengas räjähti yöllä.
Kuva
Vihdoin päästiin sinne naapurimaan hiekkarannalle. Mun piti vähän oottaa kun isot pojat leikki ensin vesileikkejään...
Kuva
...sitten oli mun vuoro!!!!!!
Kuva
Siellä isikin innostui hiekkaleikeistä. Äiti muuten sanoi että sitä hiekkaa on meillä autossa niin paljon että mä saan sieltä hiekat mun tulevaan hiekkalaatikkoon.
Kuva
Aikuiset sano että ei saa pitää isoa nuotiota kun oli joku metsäpalovaara.
Kuva
Tältä näytti meidän leiri aamulla.
Kuva
Hiekkaleikit oli leikitty ja matka jatkui.
Kuva
SLCK:n tiepalvelu. Mikko-setä ja Santtu sekä Pekka auttoivat hassut kalastajat ojasta niillä pitkillä naruilla. Ne samat sedät oli vilkuttanut Santulle rannalla nyrkillä. Onkohan se joku venäläinen tapa tervehtiä? Vinssauksen jälkeen ne osasivat jo tervehtiä samalla lailla kuin Suomessa tehdään.
Kuva
Tässä mennään keltaisten autojen perässä sillan yli.
Kuva
Tätä jokea me ei ylitetty kun mun lelut olis silloin kastunut. Osa leikki sukellusvenettä siihen asti kun joku setä tuli huutamaan hassulla kielellä. En tiiä mitä se sano, mut se oli yhtä vihanen kuin mun äiti kun mä piirsin sohvaan.
Kuva
Välillä mä en nähnyt mitään ja silti isi vaan ajoi eteenpäin.
Kuva
Mun mielestä meidän letkassa oli mennessä erivärisiä autoja. Tullessa kaikki oli samanvärisiä.

Mulla oli kiva reissu!!! Isi ja Äiti sano et mä pääsen sinne isolle hiekkarannalle uudestaan. Musta olis kivaa jos siellä olisi enemmänkin mun kokosia kun mä en jaksa juosta noiden isojen perässä. Eikä mulla oo vielä omaa TOJOTAA.

Äiti ja isi käski kiittää vielä kaikkia ketkä oli mukana.

t.ämkoo-juniori 3v.
Viimeksi muokannut ämkoo, Ma Elo 07, 2006 12:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SLCK #172
BJ40
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

Olis viteon pätkä siitä kun se teiän isi leikkii formula offroadia hiekkamäesä voin laittaa sen tonne simolinin 3torniin jos ei teillä ole jo sellaista.
Avatar
ämkoo
Viestit: 173
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:25 pm
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja ämkoo »

ei ole, se olisi kiva nähdä. Nyt on nähty, kiitos Matti.
Viimeksi muokannut ämkoo, Ma Elo 07, 2006 1:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SLCK #172
BJ40
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

No niin,siellä on.
Täytyy vielä erikseen mainita,että harvoin näkee noin kilttejä ja reippaita lapsia kun tällä reissulla mukana olleet,ei ainakaan ollut havaittavissa mainittavaa äksyilyä.
pikkujussi
Viestit: 206
Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkujussi »

:D :D :D Loistava kertomus! Nauroin vedet silmissä noita kommentteja lukiessa!

Täytyy koittaa rakentaa joku rekisterissä oleva Toyota, niin pääsee joskus mukaan reissuun. Ja saattaahan se olla, että likka 7V lähtis mukaan kaveriksi!
Project Kekkonen
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Pitää yhtyä pikkujussin sanohin :D
Lupaan että meidän Emmi 3,5 v + isosiskot on ens vuonna mukana jos yleensäkään on mitenkään mahdollista ja samanlainen reissu järjestetään.

Ps. lopettakaa näiden reissukuvien laitto esille, kun alkaa vaan enempi harmittaa poisjäänti :wink:
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Kiitoksia ämkoo:lle hienosti koostetusta matkakertomuksesta!
Se oli jopa niin hieno, että päätin siirtää sen galleriaamme:
http://forum.slck.net/moottoriturvat/ga ... emId=11247

Huom. Kuka vaan jäsenistöstäkin siis voi tehdä sinne galleriaan tuollaisen jos jaksaa, latailee vaan kuvia ja kirjoittaa joka kuvan "kuvaus" tai "description" -kohtaan nuo kuvatekstit.

Samalla siirsin videot ja kuva omiin albumeihinsa,näin;
http://forum.slck.net/moottoriturvat/ga ... emId=11139 Tämä matkakertomuskin erottuu sieltä nyt hyvin. Eiköhän tehdä näin jatkossa heti alunperin? Joo ;)

Panu

P.S Joskus kun voitan epäluuloni Ulkomaalaisia kohtaan, lähden vielä mukaan ;)
Avatar
ämkoo
Viestit: 173
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:25 pm
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja ämkoo »

Kiitos Panu, kun tallensit kertomuksen sinne "varmempaan" paikkaan.
Näin oltaisi tehty alunperin mutta kun on toi näppis vielä vähän outo. Pyytelin jo käyttäjältä apuja kuvien laittoon galleriaan, eli eiköhän ne jatkossa mene suoraan sinne.
SLCK #172
BJ40
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Ugly_hj kirjoitti:Olis viteon pätkä siitä kun se teiän isi leikkii formula offroadia hiekkamäesä voin laittaa sen tonne simolinin 3torniin jos ei teillä ole jo sellaista.
Imuroin pätkän (jos löysin oikean) ja laitoin senkin SLCK:n galleriaan;
http://forum.slck.net/moottoriturvat/ga ... emId=11240

Muistutettakoot siis että meidän galleriaan voi kaikki jäsenet (halukkaiksi ilmoittautuneet) latailla myös videopätkiä siinä missä kuviakin.
Käytetään nyt tota galleriaa kun se on sinne vaivalla viritetty, levytilaa on, ja se on kaikkine hakuineen ja kuvauksineen sata kertaa hienompi ku toi mainittu PS.comin (joskin uraa-uurtava, kaikki kunnioitus :)) systeemi.

Panu
--
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

Tuo viteo oli Seppäsen hurjastelua,siinä oli 4 videota tolta reissulta,mä nyt marmatan tässäkin ettei mulla ole jäsenruutua galleriassa eikä oikeuksia kuvien liittämiseen,loppuviikosta vois olla pitempi videokin ladattavaksi,kun kaveri saa sen editoitua video kamerasta.kuvia kuitenkin on parisataa.
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Ugly_hj kirjoitti:Tuo viteo oli Seppäsen hurjastelua,siinä oli 4 videota tolta reissulta,mä nyt marmatan tässäkin ettei mulla ole jäsenruutua galleriassa eikä oikeuksia kuvien liittämiseen,loppuviikosta vois olla pitempi videokin ladattavaksi,kun kaveri saa sen editoitua video kamerasta.kuvia kuitenkin on parisataa.
Nyt sulla pitäisi Ugly_HJ olla oikeuksia laittaa videot kehiin.
Eli laita videot "videot" albumiin tuonne tapahtuman alle, koska niitä on (määrällisesti) niin vähän.
Suuremmat määrät kuvia kannattaa laittaa aina omaan ala-albumiinsa; tee vaikka Uglyn_Kuvat-albumi tjms. sinne varsinaisen tapahtumat/kuva-albumin alle. Ja lataa sinne sitten kuvasi.
Eli, esim. tapahtumat->venäjä2006->kuvat->UglynKuvat
(voit siis luoda oman ala-albumin aina kun siltä tuntuu; esim. jos kuvia tai videoita on monia kymmeniä, eli niitä olisi hankala selata)

Ja sekä Ugly kuten kuka hyväänsä muu, jos ongelmia tulee niin minua ja Käyttäjää saa näissä (käyttö/oikeus) asioissa kiusata joku spostilla tai vaikka soittaa. Pääasia että saadaan homma toimimaan ja porukoilta aineistoa tänne webbiin!


Panu
--
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

Ei onnaa ei onnaa,kommenttien lisääminen omaan galleriaan onnistuu,mutta muut ei :cry:
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

kokeiles nytten sinne omaan kansioon kuvatuksia...kävin näpläämässä :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :lol:
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

Hyvin sujuu,kiitos.
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

Aamulla sain loputkin kuvat Albumiin ja mun galleriaan,mutta en pysty siirtämään sitä tonne tapahtumiin,muualle kyllä onnistuu siirto,jos vielä sellaiset oikeudet sais tai sitten sä Käyttäjä siirtäisit?
Vastaa Viestiin