Sivu 2/2

Lähetetty: Ke Huhti 17, 2013 7:34 pm
Kirjoittaja pemaripoju
mihkä aikaan alkaa ajelut? jos tulee vaan ajeleen niin onko sinnekin pakko ennakkoilmottautua? :D

Lähetetty: Ke Huhti 17, 2013 7:50 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
pemaripoju kirjoitti:mihkä aikaan alkaa ajelut? jos tulee vaan ajeleen niin onko sinnekin pakko ennakkoilmottautua? :D
Eipä tartte,toi ennakkoilmoittautuminen koskee tuota vuosikokousta, että osaa hieman varautua noiden tarjottavien suhteen.
Näin olen ymmärtänyt.

Lähetetty: Ke Huhti 17, 2013 8:07 pm
Kirjoittaja pemaripoju
tää on ollu niin hetkittäistä eläminen nykyään ettei kannata suunnitella mitää pidemmälle :D

autostakin on leima loppu, mutta siirtotarroilla vois ajella...

ja pääsis kaltaistensa seuraan :D

Lähetetty: Ke Huhti 17, 2013 8:53 pm
Kirjoittaja offipasi
apiaani kirjoitti:Meikäläinen tulossa paikan päälle, kokoukseen sekä kiimakalliolle.
Myös tulossa kahville ja ajeleen :shock:

Lähetetty: To Huhti 18, 2013 11:31 am
Kirjoittaja Mikko
Tulossa kokoukseen ja mahdollisesti ajelemaankin. Riippuu vielä reissutojon mallista. Bj vs corolla.

Lähetetty: Pe Huhti 26, 2013 6:52 pm
Kirjoittaja pemaripoju
en tuu ajeleen. kardaaneita rasvatessa huomasin että edestä norra poikki

Lähetetty: Su Huhti 28, 2013 8:47 am
Kirjoittaja Käyttäjä
Kokoukset kokoustettu,kiitos kaikille osallistumisesta.
Ajomaastot oli hienot kiitos niiden järkkäämisestä paikalliselle jäsenelle.
Kelithän suosi viimesen päälle. Nuotiopaikalla joutui vetämään lähes paitahihasilleen auringon helliessä karaistuneita offareita :mrgreen:

Paluumatkalla Puheenjohtaja järjesti team r2ree:lle ja allekirjoittaneelle hieman ylimääräistä kurvailua.

Pidettiin kaffetauko Kiikoisten aakkosbaarilla ja Panu tsekkaili läjän rengaspaineta kertoen sen olevan suhteellisen vikuri ajettavaksi. Tämän jälkeen lähettiin jatkamaan kohti mansekaupunkia.


Hetken matkanteon jälkeen Panu soitteli mulle et voitteko hieman himmailla kun LJ:stä hävis kaikki sähköt,oltiin keretty ajamaan just ja just satakunnan rajan yli pirkanmaan puolelle mut pistettiin bussipysäkille parkkiin.
Noin 5-10 min. odottelun jälkeen Panu soittaa surkeana että tulkaa jelppimään, sähköjä ei löydy edelleenkään.
Yhdistelmä seuraavassa risteyksessä ympäri ja takasin pelastuspartiona ja hieman naureskellen :lol: :lol: :lol:

Kiikoisten ABC:lle palattuamme läjässä paloi valot ja Panu seisoi hieman hämmentyneen oloisena autonsa vieressä,apparin puolen ikkuna auki ja nopee kyssäri. Käykö se :?: :?: :?:
Panu tunnusti heilutelleensa kaikkia johtosarjoja konehuoneessa ja kuin taikaiskusta sähköt palasivat ja kone käynnistyi.

Hetken spekuloituamme sekundäärisillä argumenteilla lähdimme jatkamaan matkaa ja tälläkertaa Panu lähti vetämään letkaa.

Näytti jo hyvältä kun Panua ei näkynyt millään bussipysäkillä apua viittomassa.
Hämeenlinnan rampin jälkeen naureskeltiin , että meidän vastuualue ja korjauspäivystys loppuu tähän.
r2ree:n auto halusi lisää juotavaa ja kurvattiin lahdesmäen ABC:lle tankille.
Meikäläinen huomas tankkauksen aikana kun r2ree:n älypuhelin surrailee keskikonsolissa ja siinä lukee Panu soittaa,noh... ajattelin että mitäs ny taas???
Vastasin ja Panu kertoili että olen tässä yhden rampin päässä ja vikuroinnin syy selvisi. Läjästä on kääntökuulan päällä oleva kynkkä melkein irti,mutterit sormikireydessä

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Annoin luurin kuskille ja hetken neuvottelun jälkeen paikallistimme hädänalaisen PJ:n ja lähdimme pelastus turneelle no:2 8)

Siellä Panu seisoskeli lj:n vieressä ilman työkaluja.
Kuva

Kun auton siivoaa niin kannattaisi muistaa laittaa se työkalupussukka/pakki takaisin autoon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Noh Mönkkärin työkalut esille ja pajotus alkakoon.
Tässä syyllinen.
Kuva

Enää 3 pinnapulttia jäljellä.
Mönkkärin työkaluissa ei ollutkaan 16mm. avainta ja todettiin et voihan pajero :evil:
Kuva

Mistäs ny työkaluja.
Mitä vanhat silmäni näkevätkään...
PI521 Pirkkalan palolaitokseta kurvaa tapahtumapaikalle, r2ree pysäyttää yksikön ja kyselee minuutiksi kyseistä avainta lainaan.
Kuva

Autostahan löytyy mitä vaan ja Palomestarin,vähintäänkin, epäilevän katseen alaisena autosta luovutettiin kiintolenkki Puheenjohtajalle lainaan.

Kuva

Tämän korjausoffensiivin jälkeen tarina sai onnellisen lopun.
Saamiemme tietojan mukaan PJ pääsi onnelliseti takaisin talleille Hämptoniin ilman sen suurempia kommelluksia...

Mitä tästä opimme... Ainakin työkalut tarvis olla mukana mutta hätätapauksessa paras apu on palolaitos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lähetetty: Su Huhti 28, 2013 1:41 pm
Kirjoittaja IironSika
Isoin ongelmahan tuossa mun mielestä on ollut se, että KUKA ON MENNYT LAITTAMAAN TOYOTAAN 16mm MUTTEREITA?!?!?

Lähetetty: Su Huhti 28, 2013 4:35 pm
Kirjoittaja r2ree
IironSika kirjoitti:Isoin ongelmahan tuossa mun mielestä on ollut se, että KUKA ON MENNYT LAITTAMAAN TOYOTAAN 16mm MUTTEREITA?!?!?
Muotoilemme lauseen uudelleen..

Mönkkärin työkalusatsista suurin löytynyt avain oli 16 mm tulppa-avain.

Täytyy antaa kyllä propsit Panulle, kun luottaa Toyotan laatuun sen verta, että lähtee mettään / kalliolle rymyämään ilman työkaluja ja matkaa vielä toistasataa kilometriä sivu.

Ja kyllä me piispat nauroimme itsemme tärviölle Panun kustannuksella.
Kiitos Panulle ja mukana olioille. Oli hieno päivä.

Lähetetty: Su Huhti 28, 2013 5:24 pm
Kirjoittaja Panu
IironSika kirjoitti:Isoin ongelmahan tuossa mun mielestä on ollut se, että KUKA ON MENNYT LAITTAMAAN TOYOTAAN 16mm MUTTEREITA?!?!?
Mun mielestä taas suurin ongelma on se, että kuka on menny laittamaan tohon läjään tollaset PUNAISET KIERREJOUSET?! Luulen että kaikki ongelmat loppuviimeks juontaa siihen.
r2ree kirjoitti:Täytyy antaa kyllä propsit Panulle, kun luottaa Toyotan laatuun sen verta, että lähtee mettään / kalliolle rymyämään ilman työkaluja ja matkaa vielä toistasataa kilometriä sivu.
Voi voi, juuri tällainen epäusko Land Cruiser-ajoneuvojen ylivoimaiseen tekniseen luotettavuuteen on saatava kitkettyä jäsenistömme keskuudesta perinpohjin! Aion paneutua erityisesti tähän asiaan alkaneella toimikaudellani (kiitos muuten luottamuksestanne jälleen!)

Eniveis, reportaasissa (oli muuten upee :lol:) mainitut pikku probleemit on kaikki saatu selvitettyä, sähköongelmat juontavat juurensa yhteen liittimeen joka ei tykännyt haukkaamastaan vesimäärästä Matin yrittäessä saada LJ plaanaamaan eräässä vesistön ylityksessä :lol:

Mutta kivaa oli ja kelit salli. Kiitokset Askolle järjestelyistä (erityismaininta jättiscreenin hienosta LandCruiser-kuvashowsta joka näytti varastavan osittain myös raviohjastajien huomion :lol:) , Tampereen aluepelastuslaitokselle sekä Artturille ja Raimolle kotimatkan mahdollistamisesta ja kaikille osallistuneille läsnäolosta!

Panu

Lähetetty: Su Huhti 28, 2013 6:12 pm
Kirjoittaja Panu
Tein muutes albumin Galleriaan, joten kuvia tapahtumasta passaa laittaa (ja katsella):
http://www.slck.net/gallery2.php?g2_itemId=33850

Kokouksessa oli porukkaa ihan pöydän alla jo ennen puoltapäivää
Kuva

Lähetetty: Pe Touko 03, 2013 9:39 am
Kirjoittaja Ylikessu
Tosiaan, liityin jäseneksi tämän vuoden alkupuoliskolla ja oli hauska nähdä "lajitovereita" kokouksessa.
Luonnollinen lajin elinympäristö jäi näkemättä eli en päässyt ajeluihin kiimakalliolle työkiireistä johtuen, ehkä ensi kerralla.