Suunnistus-cupin aloituskilpailu ajetaan 10.-11.2.2007 pääpiirteeltään samoissa maisemissa kuin edellisinäkin vuosina.
Tosin uusia alueita on jälleen mukana.Ja haasteellisia....
Ketkäs klubilaisista on suunnitellut osallistumista??
Itse en saa "kisaritsaani" kondikseen ennen ensi kesää joten olen mukana lainoastaan toimihenkilönä...
Lupaan sponsoroida parhaiten menestyvälle Cruiseristille jonkun pienen aiheeseen liittyvän palkinnon....joo
Menossa mukana reittimestarin/valvojan ominaisuudessa
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Näyttääpi siltä ,että jäsenistöstämme parhaiten menestyi Jare-setä voitollansa....
Ainoa kerhomme nimissä kilpaillut hemmo oli taasen Janne H. viidennellä sijallaan....
Onnittelut kaikille mukana olleille kerholaisille!!!!
Ehkäpä tuo "yllätyspalkinto" kuuluu Mr.Smilelle???
Aivan halvatun hieno kisa, todella hyvin järjestetty kilpailu, hienot ja vaihtelevat maastot ja haastetta kivasti...se takavinssi olis kyllä ollut poikaa...
Pelkkää kehua minun puolelta. Ja mikä hienointa niin ainakin parilla alueella yleisön joukossa maanomistajia innokkaasti kisafiiliksessä mukana... yhtä lainatakseni... paina siitä läpi vaan, nuo pikku katajat saa kaataa, on muuten mun mettää...siitä vaan...
Mielestäni koko kisalle voi antaa ihan täyden kympin kaikin puolin... ja olisiko kisan nimi Lost in Frost voinut olla osuvammin valittu.
Kiitokset koko kisaorganisaatiolle, kentsulle, kirsille, aluevalvojille.. jne..jälleen kerran tuli todistettua, että osataan sitä täällä etelässäkin kisoja järjestää....
Saataisikohan joskus tulevaisuudessa toinenkin talvikisa jonnekin päin suomea.....