Kuva Kuva

M:HDJ-80 män.rengas srj ja kk laakerit

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

Turbo&carservice
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:52 pm
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

M:HDJ-80 män.rengas srj ja kk laakerit

Viesti Kirjoittaja Turbo&carservice »

Niin olisi yhdet ylimääräinen STD männänrengas sarja. Oikein Toyotalta hintakin on sen mukainen ovh 398€ ja myyn sen nyt 350€ ja punametalli kiertokangen laakerit. Hinta 80€.
Sitten olis kiina alucoolereita kokoja montaa sorttia alk. 210€ ja vielä turbojen korjaus ja viritys.
Esim. CT26 imusiipi isonnetaan 46,8mm n.210 €, laakerisarja n.220€ ja työt 240€ tasapainoituksineen, ja sitten turbo on uusi ja puhaltaa ihan erinlailla kuin vanha.
Itselle juuri tein tämän ja sai hukkaportin kelloo ruuvata että sai noi paineet 0,9bar sisään ajoon, nostetaan kyllä 1,5bar kun on sisäänajo suoritettu.
Niin ja pakoputkistoja( hinnat osat näkee marteliksen sivuilta ) niistä saadaan vähän nipistettyä pois kun tehdään putkisto ja silikoniletkuja on myös tarjolla.
Nokialla on ja puh. 0400774475
:shock: :shock: :shock:

Laakerit myyty :)
Viimeksi muokannut Turbo&carservice, Ti Marras 27, 2007 9:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turbomuutoset ja korjaukset
Heikki L
Viestit: 268
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 10:24 pm
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja Heikki L »

Eli 670e ja turbo on kuin uusi??

Mites vaikuttaa heräämiseen? lähinnä tota alavääntöä kaipaisin tohon ritsaani lisää...

JA toimitus ajat kiinnostaa kanssa, jos turbon lähettää puljattavaksi.
Niin montas päivää töihin menee??
Onnellinen maastobusseilija......

HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Samaa kyselen kuin yllä..
1987 LJ70
Turbo&carservice
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:52 pm
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo&carservice »

minun mielestä herää samassa tai jopa aikaisemmin kuin vanha, sillä tuottaahan toi ilmaa enemmän kuin se pienempi siipi. Eli jos en väärin muista niin omassa vanha sytytti vihreen valon 1800 kierroksella ja nyt se syttyy 1600.
Toimitus on n.viikko sillä siiven tilaaminen ottaa oman aikansa sillä ei niitä viitsi etukäteen tilailla varastoon seisoon, paitsi jos etumaksu pankkiin niin tilataan siipi ja kun se on tullut niin ilmoitan että lähetä turbo tänne.
Näin päästään nopeammin. Yleensä turbo huolto ottaa viikon aina.
Sitten työ vie n.1-2 päivää kun sorvailee, lasipuhaltaa ja puhdistelee ja kokoon sen + postitus aika. Tietysti jos ahdin on akseliltaa semmoinen eli hyvä että voi siitä tehdä. Tarkoitan että ettei ole laakerien kohdalta kulunut ja pakosiipi on hyvä kans.
Palataan jos kiinnostaa ja toivottavasti toinen on vastaukseen tyytyväinen
Niin ja takuu korjaus tämä on.


hojo61 kirjoitti:Eli 670e ja turbo on kuin uusi??

Mites vaikuttaa heräämiseen? lähinnä tota alavääntöä kaipaisin tohon ritsaani lisää...

JA toimitus ajat kiinnostaa kanssa, jos turbon lähettää puljattavaksi.
Niin montas päivää töihin menee??
Turbomuutoset ja korjaukset
hinuri
Viestit: 75
Liittynyt: To Syys 22, 2005 8:11 pm
Paikkakunta: Itäraja

Viesti Kirjoittaja hinuri »

Siis,eikös ensin pitäisi laittaa väljempi putkisto cruiseriin.Sen jälkeen turbon fixaus jos siitä meinaa saada jotain hyötyä.670 e ehkä hitusen kova hinta.
Turbo&carservice
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:52 pm
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

ilman ei saa mitään

Viesti Kirjoittaja Turbo&carservice »

Kyllä näin on 3" on hyvän kokoinen tähän tarkoitukseen, minähän myin vaan tätä ja kyllä minä putkistonkin teen ja se hinta on sitten eri , joko rosterista n. 900€ tai tavallinen n.600€.
Turbon muokkaus isommalle siivelle:
- imusiivenhinta 130€
- muokkaus imusiipi ja imukotelon suurennos 80€
- laakerisarjan hinta 220€-
- purku / puhdistus /lasikuulapuhallus / akselintasapainoitus / kokoaminen 240€
Jos joku muu tekee halvammalla ja antaa takuun niin sieltä sitten vaan.
Tämä on minun tarjous.
Normi peruskorjaus turboon on:
- laakerisarja 220€
- - purku / puhdistus /lasikuulapuhallus / akselintasapainoitus / kokoaminen 240€

Niin tsekkasin paineet ja kierrokset eli 1200kierrosta/min 0,2bar ja valosyttyy ja 1500kierrosta niin 0,6 ja 2000kierrosta 1bar. tietysti jos ajat esim ylämäkeen niin ahdot nousee nopeammin kun kuormitusta tulee mutta tämä on ajettu suoralla teillä normaalissa kiihdytyksessä.

hinuri kirjoitti:Siis,eikös ensin pitäisi laittaa väljempi putkisto cruiseriin.Sen jälkeen turbon fixaus jos siitä meinaa saada jotain hyötyä.670 e ehkä hitusen kova hinta.
Turbomuutoset ja korjaukset
hinuri
Viestit: 75
Liittynyt: To Syys 22, 2005 8:11 pm
Paikkakunta: Itäraja

Viesti Kirjoittaja hinuri »

Hinnathan ovat varmaan verollisia.
Turbo&carservice
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:52 pm
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo&carservice »

tietysti, sillä eikös ne pitäisi aina ilmoittaa verollisina yksitysille ainakin.

- PASi -

hinuri kirjoitti:Hinnathan ovat varmaan verollisia.
Turbomuutoset ja korjaukset
hinuri
Viestit: 75
Liittynyt: To Syys 22, 2005 8:11 pm
Paikkakunta: Itäraja

Viesti Kirjoittaja hinuri »

Finturbo tekee samat jutut ja takuu on.
Turbo&carservice
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:52 pm
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo&carservice »

Teetä siellä sitten jos siellä toimii paremmin ja on halvempia :roll: , sillä niitä siipiä ei saa kaupasta vaan ne tehdään koneella ja käsin, kyllä mulla hommia piisaa :lol: sorry ei mulla aikaa tähän jankkaamiseen eiköhän lopeteta. Kyllä ne siellä sulle hyvän turbon tekee. :roll:


hinuri kirjoitti:Finturbo tekee samat jutut ja takuu on.
Turbomuutoset ja korjaukset
hinuri
Viestit: 75
Liittynyt: To Syys 22, 2005 8:11 pm
Paikkakunta: Itäraja

Viesti Kirjoittaja hinuri »

Onkohan nyt kaikki inkkarit kanootissa??Epäilen. En tiedä missä toimii paremmin,mutta hintoja me asiakkaat saamme vertailla vaikka kuinka paljon. Muuten asiakas on aina oikeassa,et silleen.
Heikki L
Viestit: 268
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 10:24 pm
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja Heikki L »

Sorry ot: mutta mun mielestä toisen topicissa ei vertailla hintoja: Joten hinuri voi vaikka mennä tekniikkapuolelle vertaileen hintojaan..

T:HEikki
Onnellinen maastobusseilija......

HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
hinuri
Viestit: 75
Liittynyt: To Syys 22, 2005 8:11 pm
Paikkakunta: Itäraja

Viesti Kirjoittaja hinuri »

Laitoinko hinnan jonnekin näkyville?? Täh?
Avatar
peLoGo?
Viestit: 162
Liittynyt: Su Marras 26, 2006 5:15 pm
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja peLoGo? »

Minusta hinnat varsin kohtuullisen kuuloisia..
CT26:nen HJ:n viritysahtimeksi varmasti hyvä vaihtoehto modattuna :)
Kannattaa tosin ennen rojektia tsekata CT26sesta ettei ole pakopesä ihan halkipoikki..
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
Vastaa Viestiin