http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... teg%3D1%26
Tässä cruiserin ja muittenkin autojen hintoja,hae ilman rekkaria
cruiserin hinta ruottissa
Valvoja: Käyttäjä
Pelti- tai lasikuituosia ruotsista?
Näkyy nimimerkkisi olevan hzj75 ja paikka Tukholoma, niin aattelin oiskos tietoo onko ruottin maalla minkälainen tilanne hzj:n peltiosien tai yleensä muittenkin osien kanssa. Onko saatavilla ja mitä? Itsellä on hzj73 ja hakusessa olisi ensin esim. etuikkunan kehys (vaikka lasikuituinen) + takalokasuojat tai kaarien "korjauspalat". Ruotsissa ainakin näkyy joitakin hzj:tä olevan myynnissä sekä uudempia että vanhempia. Vanhemmat taitaa olla tuontiautoja, mutta näkyypä olevan ihan "uudenkarheitakin"(nuorempia kuin 10v) netissä myynnissä.
hzj osat
Nämä vähäiset osat joita oon tarvinnut oon ostanut yleensä tojotalta .iskarit ym. sieltä Jyväskylästä päin. Oon huomannut alkuperäisten osien olevan ruottissa halvempia esim. ilmastointilaite paketti .tais olla 600e halvempi.Lukkovanteet makso noin 100e kpl.Yleensä ei ees tätä mallia liikkeiden nettisivuilla oo ,Osia? aja tojotalle.Täällä pätee sellainen laki että mitä enemmän pakokaasua auto päästää sitä isompi lovi pörssiin. Päästoraja sekun vaan alenee ite maksat erotuksen Cruisereitten kysyntä/hinta on laskuun päin.Monet 75 mallit on käynyt Afrikan reissuja joka näkyy varustelu tasosta.Oon rupatellut yhen äijän kanssa joka remppas Cruisereita 12vuotta Afrikassa sano vaan että ne tärisi rikki, heikkous tuulilasin sivutolpat katkes. Vika on uusimmissa korjattu.Kysäsin sattuko olemaan verstas/varaosakirjat tallessa ?Mainitti niiden olevan cd levyllä,mutta kun pätkii ei muista minne on laittanut (eläkkeellä).