Lisäksi BJ75:n laatikon/tankin- ja 4Runnerin keulapanssarit on vielä kuvaamatta. HJ:n malli 2 on jo loppu mutta kevään mittaan omien projektien edistyessä niitäkin tullee olemaan saatavilla.
Hinnat on tunnetusti sikamaisia - palvelu tylyä ja surkeaa - osat on tarkoitettu offroad-käyttöön - ei tieliikenteeseen - tosin ei niiden käyttöä tieliikenteessä ole kiellettykään
Jos jotakuta kiinnostaa, niin voi yrittää tavoittaa - mieluummin privaviestinä mutta myös 0500-518470
Tinkauksia ei suvaita - sisäpiiriä suositaan ja homma on muutenkin ihan p:stä
No koska palvelu on niin Pers..stä ja hinnat pilvissä niin pakko kait kysyä onko toi hj malli 1 siis 60>:seen ja malli 2 61:seen??
Tarvis 5v 60 panssarin .....tottotakai nopeesti!
hojo61 kirjoitti:No koska palvelu on niin Pers..stä ja hinnat pilvissä niin pakko kait kysyä onko toi hj malli 1 siis 60>:seen ja malli 2 61:seen??
Tarvis 5v 60 panssarin .....tottotakai nopeesti!
T:spermann
PS: sait privaa simolinilla
Veikkaisin että ero löytyy vaihteiden lukumäärästä.
Omaan 60:seen tuli ainakin malli 2 ja istuu aika mukavasti paikalleen.
Itse en ole perehtynyt noiden vaihteiden lukumäärään HJ:ssa ja sen vaikutukseen tuohon laatikon tukipalkkiin... mutta silloin kun tuon palkki jää runkopalkkien väliin, niin tulee malli 1 ja silloin kun palkki tulee osin runkopalkkien ulkopuolelle, niin tulee malli 2. Siitä nuo kolot panssarin etuosassa - tilaa laatikon palkille.
Mitenkähän olisi jos vielä me uteliaat saataisiin tietää mitä noi panssarit makseloo?
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Eli kuvista päätellen vaihteiston palkki on rungon sisällä ja versio 1 kävis..
KYseessähän on hj60 vm85 ja viisi vaihdetta....
Ilmeisesti 86 on erillainen jos jollapakulla on samllainen kuin 61:ssä
Editt: miksköhän kuvat ei nyt näykkään??? offipalstan galleriassa 3alimmaista sperman niccin alla....
hojo61 kirjoitti:
Eli kuvista päätellen vaihteiston palkki on rungon sisällä ja versio 1 kävis..
KYseessähän on hj60 vm85 ja viisi vaihdetta....
Ilmeisesti 86 on erillainen jos jollapakulla on samllainen kuin 61:ssä
Katos vaan, se ei sitte ookkaan se ero vaihremääräs.
Ja tosiaan -86 mallisilla 60/61 ei oo kyllä juuri mitään eroa.
toizukenzu kirjoitti:Onks LJ pitkä panssari käypänen RJ malliin? jos joku tietää oikeesti vois vastata, "mä luulen että käy" vastaukset löytyy itseltäki
Eli ota mitta ja jokin suora keppi käteen ja ryömi LJ:n alle. Jos saat seuraavat mitat, niin panssari sopii: laatikon tukipalkin takareunan kohdalla mitta runkopalkin ulkoreunasta toisen runkopalkin ulkoreunaan 965 mm:ä. Vastaava mitta 275 mm:ä taaempana on 1040 mm:ä.
Mittaa vielä paljonko laatikko tulee runkopalkkien alapuolelle - jos päädyt mittaan 40-45 mm:ä, niin laatikko ei törmää panssariin.
miten ootte kiinnityksiä hoitaneet, lähinnä beejiissä tai yleensäkin ?
sain tuossa sen verta aikaseksi mennä ryömimään tonne alle niin ei ainakaan läpipulteilla rungosta tuu hommasta mitään, tämmöset lapiot ku on ni ei mahdu niistä koloista mutteria laittaa.
lavalukkoja ovat jotku käyttäneet kuulema, mutta onko muita hyviä vaihtoehtoja ?
riittäsikö esim 4 kpl noita ton mallisia.
sori ei löytyny muualta kuin biltemasta tähän esimerkiksi: http://lyhytlinkki.net/?68lklrge