Sivu 1/1
M: kiikkuja olis taas tarjolla
Lähetetty: Ke Marras 15, 2006 8:30 pm
Kirjoittaja itoola
Joskus kannatti sijoittaa ennemmin olueen kuin Soneran osakkeisiin... Mä en vieläkään luota noihin osakkeisiin - en ainakaan enempää kuin kiikkuihin
Siispä nyt olis tuonlaisia tarjolla:
http://static.petrisimolin.com/gallery/ ... jpg&lite=1
BJ:n ja HJ:n 120 mm:n kiikut 72 e/sarja (18 e/kpl)
HJ:n 150 mm:n kiikut 80 e/sarja (20 e/kpl)
BJ:n 150 mm:n kiikut 60 e/sarja (15 e/kpl) - edellinen valmistuserä, jolloin hinnat olivat alemmat.
Kiusaksi sitten vielä - Pajeron 150 mm:n kiikut 48 e/pari (24 e/kpl)

Lähetetty: Ke Marras 15, 2006 10:08 pm
Kirjoittaja Tuppu
Löytyykö myös lava HJ-45:n kiikkuja? Täällä olis käyttöä yhelle sarrrrjalle

Lähetetty: To Marras 16, 2006 8:19 am
Kirjoittaja itoola
Eiks tuohon käy HJ:n kiikut eli niissä on 18 mm:n tapit.
Lähetetty: To Marras 16, 2006 10:04 am
Kirjoittaja Tuppu
täytyy ottaa osat kätöseen lauantaina... jos ei sitten joku viisaampi osaa vasemmalta käreltä sanoa

minkä mittaset siihen olis hjyvät?? n.1,5"-2" korinkorotus löytyy, renkaiksi joko 33 tai 35:set
Lähetetty: To Marras 16, 2006 4:30 pm
Kirjoittaja albertto
valaiskaa nyt tyhmää... siis korottaako nuo "kiikut" ??
Lähetetty: To Marras 16, 2006 5:42 pm
Kirjoittaja hj60
Korottaa puolet lisäpituudestaan.
Lähetetty: To Marras 16, 2006 9:52 pm
Kirjoittaja Gravehill
Tuppu kirjoitti:täytyy ottaa osat kätöseen lauantaina... jos ei sitten joku viisaampi osaa vasemmalta käreltä sanoa

minkä mittaset siihen olis hjyvät?? n.1,5"-2" korinkorotus löytyy, renkaiksi joko 33 tai 35:set
Jaa-a, tuas justiin laittelin 60:seen dobinsonin rasvattavat kiikut ja puslat niin siinä looran kyljes seiso pitkä lista malleja mihkä ne sopis, siinei ollu HJ-45:sta mutta HJ-47 oli??
korotusta bj:hin
Lähetetty: Ma Marras 27, 2006 2:11 pm
Kirjoittaja carry800
Minkälainen homma laittaa bj 40:seen nuo 150 mm kiikut. Onko se muuta kuin vanhat pois ja uuet tilalle vai? Ja tykkääkö katsastusmies? Paljonko se käytännössä korottaa autoa?
Lähetetty: Ma Marras 27, 2006 3:06 pm
Kirjoittaja itoola
Asennustarpeet riippuu vähän siitä mitä sulla on nyt kiikkuina. Itse kun vaihdoin alkuperäiset 120 mm:siin, niin vaihdoin puslat ja tapit samalla - alkuperäiset tapit ei käy. Pusliksi tuli OMEn puslat ja tapeiksi 15 mm:n kirkas pyörötanko, johon koneistettiin M14 millin kiereet molempiin päihin.
Katsastusmies ei ihmetellyt ollenkaan näitä kiikkuja - sen sijaan se katseli vähän aikaa mun jousi-akselikiinnitystä - sitä hattuprofiiliratkaisua - ja kysyi, että mitä mä tuolla ratkaisulla olen hakenut. Selitin siihen, että hävitin alkuperäiset kantotutkat. Kaverihan vallan innostui ja kehui, että hyvä ratkaisu

Jos sulla on alkuperäiset kiikuta alla, niin korotusta tullee noin 35-40 mm:ä noilla 150 mm:n kiikuilla. Ohjauskulmat kannattaa säätää uudestaan kiikkujen vaihdon jälkeen.