EDIC:iä ohjaavan releen paikkaa en BJ-42:sta tiedä (HJ:ssä apukuskin jalkatilan kyljessä), mutta se ja sen liitokset kannattaa tarkistaa ensin, ja sen moottorin liittimet kans. Aika tekee tehtävänsä. Myös öljynpaineanturin kunto kannattaa tarkistaa, jos se antaa EDIC:ille tietoa "paine-ei painetta-paine..." niin rykii.
Ja sitten sata kertaa taululle: Toyota ei ole lantikka! Toyota ei ole lantikka! Toyota ei ole lantikka! ...
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Edicin pystyy purkamaan ja jopa kasaamaankin takaisin.Joskus joissakin ediceissä on ollut Suomessa jälkiasennettua hapettumisainetta sisällä.
Sen poistamisen jälkeen ja vielä pienellä "crc"-suihkutuksella härpätin on alkanut taas käyttäytyä siivosti....
40:ssä on sitten muuten erilainen moottori kuin 42:ssa, liitin ei käy ja tais olla eri määrä johtoja, itellä on ollu vika siellä releessä, siellä hanskalokeron o/sivussa, sieltä hapettumaa+irtonaisia komponentteja on löytynyt jo 2 autosta.
MIKKO UKKOLA
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
itse asiassa, nyt kun sen sanoit, niin hanskalokeron rele silloin tällöin alkaa räpsyttelemään... ja tämäkin homma korjautui jo toisen kerran viime yönä itsestään.. jotain kosketushäiriötä täytynee olla..