Kuva Kuva

o: hj kitkalukko ja kuskin ovi

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

pemaripoju

o: hj kitkalukko ja kuskin ovi

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

elikkä tollasen kitkalukko mötikän voisin ostaa! en tarvi koko perää vaan tollanen lukkoyksikkö riittäis! sekä suorapeltinen kuskin ovi! hitsattavaa saa olla ja mieluiten ehjällä lasinnosto mekanismilla!
Viimeksi muokannut pemaripoju, Pe Maalis 17, 2006 7:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

kitkalukko

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Paljonkos olisit valmis maksamaan sellasesta 200 000 ajetusta lukosta ?miltä 201 e kuulostaa ?

soittele jos kiinnostaa 0400-737290/tero
pemaripoju

aika kalliillta kun on väliin ollut myynnis hj61 lukko mötiköitä vähän yli kolmensadan...
pemaripoju

luulis noita kitkalukkoja olevan nurkat täynnä, kun kaikki niitä aina haukkuu huonoiksi
Tero
Viesti:

61:sen lukko murikka

Viesti Kirjoittaja Tero »

niin otikko sen huomioon vaikka sen lukkomurikan saisitkin siihen 300 ekuun,
niin tarvit sitten vielä siihen sen vetarin,kun normaali 60:sen vetari ei käy,ja joudut koneistaan sille lukolle loven sinne peräkoppaan ;-)-
Ugly_hj

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

No ei ole mun ainakaan tarvinnut tehdä mitään lovia periin kun olen laittanut noi kytkettävät lukot,ja multa saat tollaisen kitkan hakee 20e ei toimintatakuuta.
pemaripoju

onko se sitten ihan sököksi ajettu vai kulunut vaan levyt ohuiksi? että pystyisikö sen vie tiukentaan!
jjtp

Viesti Kirjoittaja jjtp »

Ugly_hj kirjoitti:No ei ole mun ainakaan tarvinnut tehdä mitään lovia periin kun olen laittanut noi kytkettävät lukot,ja multa saat tollaisen kitkan hakee 20e ei toimintatakuuta.
jos toi ei mene niin voin ostaa ton!
Ugly_hj

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

Jaa a,ollessaan paikallaan tossa hoojiissä niin kyllä se jonkun verran pitikin ja kun nosti toisen takapyörän ilmaan niin sitä ei saanut pyörähtämään jos ei ensin vähän tempaissut sille vauhtia,sitten kyllä pyöri normaalisti muistaakseni.340000km ajettu ja kyllä kai tuon voi tiukata,itse en ainakaan ole sitä purkanut,enkä muutenkaan ole oikein perillä tuon kitkan anatomiasta.Tuossa ei sitten ole kuin pelkkä murikka,ei välityksiä eikä runkoa.p0443404427
Vastaa Viestiin