O: Kattotelineet Hj-60:n
Valvoja: Käyttäjä
O: Kattotelineet Hj-60:n
Kyselin telineitä pari kuukautta sitten ja nyt kyselen uudelleen.
Joten jos löytyy niin ottakaa yhteyksiä
juha.piironen1@kolumbus.fi
Joten jos löytyy niin ottakaa yhteyksiä
juha.piironen1@kolumbus.fi
Vaikka bilhelveten taakkatelineelle ilmotetaan katon maks leveydeksi vähän vähemmän ku hojon katto on, niin ne passaa ihan hyvin. Itellä yks "pari" katolla, ja toinen hankinnassa jotta saa tehä safarimallin. Hintakaan ei oo paha, olikohan 18,5 € /setti.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Telineestä
Sellaisen telineen tartteisin mihin saisin varapyörän kiinni ja talviset harrastus välineet..
Mulla on sellanen melkein koko katon mittanen safariteline jouten ku omaa autoo ei passaa ku on korkee katto..
Tehty 25x25 putkesta,vaneri pohja,
Kiinnitys vararenkulalle,eessä ja takana paikat valoille,itellä oli 8kpl etee/sivulle ja 2 taakse,
Tällä hetkellä pari tarvis pari thulen kiinnitys palikkaa ku menivät rikki ku pyöräytin auton öhhöllee...
Kuvia voin koittaa ottaa jos saan kameran lainaa...
Tehty 25x25 putkesta,vaneri pohja,
Kiinnitys vararenkulalle,eessä ja takana paikat valoille,itellä oli 8kpl etee/sivulle ja 2 taakse,
Tällä hetkellä pari tarvis pari thulen kiinnitys palikkaa ku menivät rikki ku pyöräytin auton öhhöllee...
Kuvia voin koittaa ottaa jos saan kameran lainaa...
Kuulostaa sellaiselta mitä tarviin. Ei niillä kuvilla ole väliä jos se keksintö vaan toimii vielä ja pysyy katolla kiinni. Hinta kiinnostaa..ja sijainti.
Pistä tietoja vaikka juha.piironen1@kolumbus.fi
Pistä tietoja vaikka juha.piironen1@kolumbus.fi