Kuva Kuva

MYYTY (M: HJ61 huoltoauto vm 1987, 500 tkm)

Buy, sell and exchange Cruisers and related stuff

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
maraani
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:36 am
Paikkakunta: Somero
Viesti:

MYYTY (M: HJ61 huoltoauto vm 1987, 500 tkm)

Viesti Kirjoittaja maraani »

Myyty 22.4.2014

Tappioiden minimoimiseksi myydään epäonnistunut maasturihankinta. Eli yritin liian halvalla saada käyttöpelin. :oops:

Siirtokelpoinen, mutta ei mennyt viime kesänä katsastuksesta läpi. Takapäässä alustassa hitsattavaa paljon. Muuten toimii. Itse ehdin viime keväänä ajaa reilun seitsemän tuhatta kilometriä ja "oppimaan oikut" (polttoaineen ilmavaivat ja kaukovalojen rele). Takaiskarit jotkut hommattuna, mutta paikka puuttuu.

Siinon ny 33x12,5 AllTerrainit (tai vastaavat) alla, mut tarvii muutoskatsastaa kuulemma. Levikkeet on joku ite tehny.

Edellisen -87 HJ61:n jouduin taannoin myymään samasta syystä, siinä oli 33x10,5 renkaat alla, mut oli henkiloauto - tämä on huoltoauto. Se meni silloin kahdella tonnilla, niin ei kait tämäkään sen halvempi sit ole! Niijja sillä oli enempi ajettu, tällä oo ku viissataatuhatta!

Tietsikalla oon paljon, joten yksityisviestillä voi tilinumeroa kysellä. Härveli on Somerolla ja jos ny joku välttämättä haluaa, niin saa mulle soittaakin 0500 900 592. Autoon ei ny oikein oo varaa, mutta vaihdossa vois kelvata esim. venäläisvalmisteinen kuivapaskakärry!
Viimeksi muokannut maraani, Ti Huhti 22, 2014 4:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Oisko jotain kuvia laittaa yleisolemuksesta?
#428
Avatar
maraani
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:36 am
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maraani »

Hessu kirjoitti:Oisko jotain kuvia laittaa yleisolemuksesta?
se on tuolla etämakasiinissa jemmassa, niin ei tullu ny tänäänkään auringonpaisteessa kuvattua. Mutta ajan siitä huomenna ohi, täytyy muistaa.
Avatar
maraani
Viestit: 218
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:36 am
Paikkakunta: Somero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maraani »

Olisko tosa ny muutama malliksi
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kylä tän tietysti saa joku mulle korjatakin - eikä tarvi ihan ilmaiseksi tehdä. Tonnilla olin aatellu remontista selvitä.
Vastaa Viestiin