O: HJ-61 laturi
Valvoja: Käyttäjä
O: HJ-61 laturi
Laturini toimi perinteisellä wurthin savulla ja kun se savu tuli laturista ulos niin lakkasi pelittäämästä. Uutta savua en saanut sinne sisälle, joten nyt on laturin osto edessä.
Eli jos, ja toivottavasti kun, jollain on laturi nurkissa jossa on käämi ja diodit ehjänä niin laittakaahan pikaisesti viesti numeroon 050-5660054.
Eli jos, ja toivottavasti kun, jollain on laturi nurkissa jossa on käämi ja diodit ehjänä niin laittakaahan pikaisesti viesti numeroon 050-5660054.
Justiinsa täs mennäpäivänä tilasin omaani Biltemasta laturin 24V/55A, sisäisellä säätimellä. Ei ollu hyllytavaraa mutta hinta 139€ miellytti. Toimitusaika 2vko.
Aion laittaa toiseksi laturiksi niin saa oma, alkuperäinen jäädä tekeen alipainetta. Saas nähä millaane paska sieltä tulee vai tuleeko oikeen laturi. Ei oikeen tuo "Bosch-tyyppinen" laturi sano ainakaan mulle mitään.
Aion laittaa toiseksi laturiksi niin saa oma, alkuperäinen jäädä tekeen alipainetta. Saas nähä millaane paska sieltä tulee vai tuleeko oikeen laturi. Ei oikeen tuo "Bosch-tyyppinen" laturi sano ainakaan mulle mitään.
Eihän tää tähän kuuluisi mutta jatketaan tähän siltikinJIIHAA kirjoitti:Justiinsa täs mennäpäivänä tilasin omaani Biltemasta laturin 24V/55A, sisäisellä säätimellä. Ei ollu hyllytavaraa mutta hinta 139€ miellytti. Toimitusaika 2vko.

kuva 1
kuva 2
kuva 3