MYYTY: Bj45 pick-up 1984
Valvoja: Käyttäjä
MYYTY: Bj45 pick-up 1984
Myyn siis näiden linkkien takaa löytyvän sinisen Bj45:n motivaation lopahtamisen vuoksi (käyttöön entisöitävä Hj45 riittää harrasteeksi) .
Auto nyt: http://kuvablogi.com/blog/21102/3/
Kuvia pitemmältä ajalta: http://www.slck.net/gallery2.php?g2_itemId=8644
Tuossa myös juttua: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=5833
Auto on ajettu 260 tkm ja siihen on tehty aika paljon vuodesta -05 lähtien. Suurin osa uusituista osista on tilattu tuolta: www.sor.com , tai ostettu suoraan Toyotalta.
Korin osat / runko suurimmilta osin hiekkapuhallettu/maalattu, pääosa alustan osista on uusittu parin vuoden sisällä, ohjaustehostin lisätty. Sisustaa on sipistelty ja vaihdettu mm. uusi matto, uudet ovipahvit ja Hj:n istuimet, jotka on kunnostettu verhoilijan toimesta alkuperäisillä materiaaleilla.
Renkaiksi on muutoskatsastettu 285/75-16 Bfg Mutikat, hyvässä kunnossa. Moottori on turbotettu "hillitysti" viime vuonna, samalla vaihdettu varuille uudet kiertokangenlaakerit. Turbon muutoskatsastus on tekemättä, se ei kuitenkaan ongelma, vaatii tehonmittauksen.
Viime syksyn kolarin seurauksena autoon on vaihtumassa katto, kuskin puolen etulokari ja ovi, sekä takaseinän yläosa ja jotakin muuta pienempää osaa. Korikopan alaosassa on lommo, joka vaatii kunnostusta, samoin pienehkö lommo lavan laidassa. Ekasta linkistä näkyy missä vaiheessa auto/osat ovat, suurin osa on kuitenkin jo tehty. Auton tekniikka ei kärsinyt kolarin seurauksena.
Autoon on tehtaalla asennettu levyjarrut eteen ja fullfloater-taka-akseli. Viime syksynä on Bj:hin asennettu myös uuden veroinen 24v. Eberin lämmitin minikellolla.
Hp. 7500 euroa. Useita tonneja alle sen, mitä tuohon olen rahaa työntänyt.
Tarkemmin voi kysyä: 040-5297242 tai juha.kivimaki(ät)pp.inet.fi
Auto nyt: http://kuvablogi.com/blog/21102/3/
Kuvia pitemmältä ajalta: http://www.slck.net/gallery2.php?g2_itemId=8644
Tuossa myös juttua: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=5833
Auto on ajettu 260 tkm ja siihen on tehty aika paljon vuodesta -05 lähtien. Suurin osa uusituista osista on tilattu tuolta: www.sor.com , tai ostettu suoraan Toyotalta.
Korin osat / runko suurimmilta osin hiekkapuhallettu/maalattu, pääosa alustan osista on uusittu parin vuoden sisällä, ohjaustehostin lisätty. Sisustaa on sipistelty ja vaihdettu mm. uusi matto, uudet ovipahvit ja Hj:n istuimet, jotka on kunnostettu verhoilijan toimesta alkuperäisillä materiaaleilla.
Renkaiksi on muutoskatsastettu 285/75-16 Bfg Mutikat, hyvässä kunnossa. Moottori on turbotettu "hillitysti" viime vuonna, samalla vaihdettu varuille uudet kiertokangenlaakerit. Turbon muutoskatsastus on tekemättä, se ei kuitenkaan ongelma, vaatii tehonmittauksen.
Viime syksyn kolarin seurauksena autoon on vaihtumassa katto, kuskin puolen etulokari ja ovi, sekä takaseinän yläosa ja jotakin muuta pienempää osaa. Korikopan alaosassa on lommo, joka vaatii kunnostusta, samoin pienehkö lommo lavan laidassa. Ekasta linkistä näkyy missä vaiheessa auto/osat ovat, suurin osa on kuitenkin jo tehty. Auton tekniikka ei kärsinyt kolarin seurauksena.
Autoon on tehtaalla asennettu levyjarrut eteen ja fullfloater-taka-akseli. Viime syksynä on Bj:hin asennettu myös uuden veroinen 24v. Eberin lämmitin minikellolla.
Hp. 7500 euroa. Useita tonneja alle sen, mitä tuohon olen rahaa työntänyt.
Tarkemmin voi kysyä: 040-5297242 tai juha.kivimaki(ät)pp.inet.fi
Viimeksi muokannut Jul, To Huhti 22, 2010 5:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BJ75 1987
# 274
# 274