sattusko olemaan ylimääräsenä ehjää vaijeria?
Tarvetta ois myös kuskinpuoleiselle takajarrukilvelle käsijarruvivustoineen.
Taka-akseli semi-floater, jos sillä on eroa? Entisestä lähti sisälaidasta kaikki ylimääräset hilut kävelemään.
O: PTO:n vivun vaijeri ja jarrukilpi Hojoon
Valvoja: Käyttäjä
- werzu
- Viesti:
Vaijeri
Mulla oli korvattu vaijeri tangolla.Se vaijeri muuten on Toyotalla aivan sika kallis kun bj:hin aikonaan kysyin noin 500mk. 

Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
joo, tätänykyä on kallistunu entisestään... Listahinta sille vaijerille oli 275e, ja toisekseen sitä ei ollu saatavilla koko euroopan mantereella...
Jaa, eipäs oo kyllä vielä mielessä käynykkään laittaa siihen tankoa, kun näytti jo valmiiksi niin hataalta paikalta... Pitääpä käydä hakemassa 8mm tankoa. Vaiko mieluummin 10mm? Mites tuos suhtautuu rymytessä vaihelaatikon ja korin elämiseen toisensa suhteen?
Jaa, eipäs oo kyllä vielä mielessä käynykkään laittaa siihen tankoa, kun näytti jo valmiiksi niin hataalta paikalta... Pitääpä käydä hakemassa 8mm tankoa. Vaiko mieluummin 10mm? Mites tuos suhtautuu rymytessä vaihelaatikon ja korin elämiseen toisensa suhteen?
Eikös porukka oo sitä 6 mm tangolla korvannu? Helpmpi taivuttaa kulkemaan oikeaa reittiä. Se orkkis vaijeri (kuoressa tosin) on jotain 4 mm. Ei se kai niin hirveesti elä tuo kori laatikkoon nähen, kuhan ei oo kepin vapaalle lukitus liian tiukassa raossa, mulla orkkis on n. 2 mm peltilaippa jotain sentin kolossa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.