O:stettu BJ42 / HJ60 Etuaksulan jarruosat / akseli
Valvoja: Käyttäjä
O:stettu BJ42 / HJ60 Etuaksulan jarruosat / akseli
Löytyiskös kellään etuaksulaa/jarruhilppeitä. Sais muuttaa Kermitiin levyjarrut eteen.
En tarvihe perää välttämäti. Jarruosat sais olla suhteellisen hyvässä kunnossa.
Kiitos
Löytysi, kiitos
En tarvihe perää välttämäti. Jarruosat sais olla suhteellisen hyvässä kunnossa.
Kiitos
Löytysi, kiitos
Viimeksi muokannut r2ree, Ke Tammi 17, 2007 7:44 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Eikös ne levyjarruhilppeet ole Bj 42/45:ssä samat kuin Hj 60:ssä? Omassa 45:ssä näyttää ainakin ihan samalta ja esim. levyn ja jarrupalojen varaosanumerot ovat Motonetissä samat:
JARRUPALASARJA TOYOTA LAND-CRUISER
Sisältää kahden pyörän jarrupalat
LandCruiser jarrupalat:
FJ40/BJ40-sarjat myös jarrukengillä!
80--90 HJ60/61, BJ42/45/75, RJ/LJ70. . . . . . . . . . . . 22-1163 18.16
JARRULEVYT TOYOTA LAND-CRUISER
Hinta / 1 kpl. MUISTA POISTAA VARASTOINTIRASVA LEVYISTÄ ENNEN ASENNUSTA!
HJ60/61 4,0D/TD 80--91 Eteen JÄÄHDYTETTY. . . . . . . . . . 22-5178 38.40
BJ42/45/75 3,4D 80--90 Eteen JÄÄHDYTETTY. . . . . . . . . . 22-5178 38.40
Luulis Hojon jarruja löytyvän!
JARRUPALASARJA TOYOTA LAND-CRUISER
Sisältää kahden pyörän jarrupalat
LandCruiser jarrupalat:
FJ40/BJ40-sarjat myös jarrukengillä!
80--90 HJ60/61, BJ42/45/75, RJ/LJ70. . . . . . . . . . . . 22-1163 18.16
JARRULEVYT TOYOTA LAND-CRUISER
Hinta / 1 kpl. MUISTA POISTAA VARASTOINTIRASVA LEVYISTÄ ENNEN ASENNUSTA!
HJ60/61 4,0D/TD 80--91 Eteen JÄÄHDYTETTY. . . . . . . . . . 22-5178 38.40
BJ42/45/75 3,4D 80--90 Eteen JÄÄHDYTETTY. . . . . . . . . . 22-5178 38.40
Luulis Hojon jarruja löytyvän!
BJ75 1987
# 274
# 274
kyllä hoojiin kikkareet käy suoraan bolt-on peejiin akseliin. viime talvena muutin omaan peejiihin etujarrut just tällä tapaa, ei mitään virittelyä tai ylimääräistä viilailua ym. sörköttelyä.
jotkut on muuttaneet samalla myös pääsylinterin hoojiistä paremman toiminnan takia. mulla on vielä pääsylinteri peejiin oma, ei ole ollut mitään ongelmia jarrutasapainon (testattu usealla jarrudynolla) kanssa eikä minkään muunkaan. ja ei ole mitään aikeita saati tarvetta tehdä moista muutosta.
jotkut on muuttaneet samalla myös pääsylinterin hoojiistä paremman toiminnan takia. mulla on vielä pääsylinteri peejiin oma, ei ole ollut mitään ongelmia jarrutasapainon (testattu usealla jarrudynolla) kanssa eikä minkään muunkaan. ja ei ole mitään aikeita saati tarvetta tehdä moista muutosta.