Myydään Vanha Herra
Valvoja: Käyttäjä
Myydään Vanha Herra
No laitan tälläsen ilmoituksen nyt tänne....
Eli myydään HJ-60 GX vm. -85, V8 bensakoneella, kai se on joku moparin 360... Automaatti ja 33" tuuman all-terrainit alla.
Paikkoja on kahdeksalle, sopii useempi matkustaja kyytiin...
Todella siisti sisältä ja ulkoa.
Ja hintaa vielä sillä riittää 7000 eurorahaa... Haluuko kukaan?
Jees ja kuva löytyy tuolta jäsenlistalta jäsen numero 261.
Eli myydään HJ-60 GX vm. -85, V8 bensakoneella, kai se on joku moparin 360... Automaatti ja 33" tuuman all-terrainit alla.
Paikkoja on kahdeksalle, sopii useempi matkustaja kyytiin...
Todella siisti sisältä ja ulkoa.
Ja hintaa vielä sillä riittää 7000 eurorahaa... Haluuko kukaan?
Jees ja kuva löytyy tuolta jäsenlistalta jäsen numero 261.
Voi voi junebella minkä joudut tekemään...eikös kannattais ottaa vaihdossa esim.paku beejii niin pääsisi halvemmilla polttoainelaskuilla ja jäis Cruiseristin maine

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee

No en mä teitä jätä mistään hinnasta.. Ootte niin kultaisia kaikki, en voi elää ilman teitä
Mutta minun tuloilla ei ole oikein vara pitää tollasta autoo. En kyllä millään raaskisi siitä luopuu, mutta tartten jonkun kulkupelin, millä vois ajella työttömänkin tuloilla.
Mutta ei sitä taida kukaan haluta, nyyh...

Mutta minun tuloilla ei ole oikein vara pitää tollasta autoo. En kyllä millään raaskisi siitä luopuu, mutta tartten jonkun kulkupelin, millä vois ajella työttömänkin tuloilla.
Mutta ei sitä taida kukaan haluta, nyyh...

Laita Nella toi Wanha herra Simolincomin myyntipalstalle...jos sitä kautta tärppäis
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/f ... RUM_ID=233
edit...vai laitanko sun puolesta
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/f ... RUM_ID=233
edit...vai laitanko sun puolesta

---------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee
SLCK #51
Kyllä lähtee

Ei se aina haluamisesta ole kiinni, älä nyt 4 päivässä luovuta. Tuostahan ei juokse ees tirsselivero vaikkei se heti menis kaupaksi. Äläkä ainakaan romuttamolle vie tuommosta harvinaisuutta, lahjota vaikka mulle ennemmin!junebella kirjoitti:Laitanko romuttamolle sit ton pelin, kun ei kaupaks mee.

SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Ei tosiaan kannata 4:ssä päivässä luovuttaa vaikka ei edes kyselyitä olis tullu. Mulla oli vehje myynnissä liki vuoden
Ei tosin ollu mikään pakko myynti, joten ei tarttenu hyväksyä mitävaan vaihtotarjousta.
Jos pitää nopeesti saada kaupaks, niin sitten myyntiin tarjousten perusteella. Pidätät oikeuden hyväksyä tai hylätä tehdyt tarjoukset niin pitäis homma hoitua.
Mulla vois muuten olla tilalle näppärä FJ40 kun Tojotaa sun kuitenkin tulee ikävä kun tuosta luovut
t.Joni

Jos pitää nopeesti saada kaupaks, niin sitten myyntiin tarjousten perusteella. Pidätät oikeuden hyväksyä tai hylätä tehdyt tarjoukset niin pitäis homma hoitua.
Mulla vois muuten olla tilalle näppärä FJ40 kun Tojotaa sun kuitenkin tulee ikävä kun tuosta luovut

t.Joni
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
BJ42
BJ75
DYNA 300
BJ42
BJ75
DYNA 300
Tere tulemasthector kirjoitti:Mun pitäiskin tulla kattoon sitä sun FJ40:stäbj75 kirjoitti:
Mulla vois muuten olla tilalle näppärä FJ40 kun Tojotaa sun kuitenkin tulee ikävä kun tuosta luovut![]()
t.Joni

Tuu samalla vilkasee uuttakin perheenjäsentä

http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=25320
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
BJ42
BJ75
DYNA 300
BJ42
BJ75
DYNA 300
hinta on nyt sit 6000 eurorahaa ja se vaihtomahdollisuus löytyy vielkii...
Ja yhteyttä voi ottaa sähköpostitse nella020282@suomi24.fi ja numerosta 040 5644600.
Jep jep..
Ja yhteyttä voi ottaa sähköpostitse nella020282@suomi24.fi ja numerosta 040 5644600.
Jep jep..