Sivu 3/5

Lähetetty: Pe Maalis 25, 2011 10:33 am
Kirjoittaja möttis
Minkäs merkin/mallin turpo tuo oikeen on?
Se on Garret GT32, en tiedä onko sitä jossain kiinni noin originaalina.
Voisko tulla joskus vakoilee noita sun projekteja, jos olet tallilla?
Tuu vaan. Siellä mä ihmettelen. Soittele. Voisin tulla vilaseen sitä sunkin vehjettä joku päivä.
Ota vaan siitä ahtoputkesta mittarille tieto, ja samalla kun siinä hääräilet niin heitä tuo tuuninki ilmanputsari tallin nurkkaan ja sovittele se alkuperänen sinne, sata kertaa parempi suodatus ja virtaakin paremmin Cool
Vois olla ihan jees. Ei vaan tuota tilaa tahdo olla hirveesti enään jäljellä.
Mutta mikäs ihmeen patja siinä bj:ssä oli kyljessä?
Siinä oli toinen katto mukana. Mäkin taisin nähdä jonkun hodarin siinä likellä.

Lähetetty: Pe Maalis 25, 2011 11:07 pm
Kirjoittaja möttis
No niin tänään tallilla, sitten mitattiin miten virtaa nuo suodattimet.

1. Motonet, joka on kiinni simpukassa. (uusi)

Kuva

2. 500 hp Nissanin (käytetty)

3. Toyota oem (käytetty).

Kuva

Ja tässä tulokset.

Kuva

Kivasti virtaa tuo uusi suodatin verrattuna käytettyyn Lc suodattimeen.
Suodatuksesta ei oo tietoo.

Lähetetty: La Maalis 26, 2011 6:20 am
Kirjoittaja PETEBJ75
möttis kirjoitti: Suodatuksesta ei oo tietoo.
Toi on varmaan se oleellisin pointti. Ostin K&N suodattimen toyotaan (alkuperäisen mallinen) ja siitä valehtelematta näkyy läpi, joten pistin päivän ajon jälkeen orkkiksen takaisin

Lähetetty: La Maalis 26, 2011 9:52 am
Kirjoittaja tepa78
Kuva

Ei paljon enää virtauksia ollu... :D 8)

Lähetetty: La Maalis 26, 2011 10:40 am
Kirjoittaja lepoantti
kyllä tohon ilmanputsariin kannattaa ihan oikeesti satsata! muutama kaveri on laittanut imuputkeen alipaineanturin ja siitä merkkivalon koppiin. esim. hyvin hengittävä 12h-t ja putsariksi ISO volvonn kuorma-autoissa käytetty suodatin, siitä huolimatta saattaa äärimmäisessä hapetuksessa alipainetta ilmaiseva valo tuuttailla kajuutassa...

nuo vapaavirtaussuodattimet voi jättää tuninkiheeboille ja mopopojille oravaneroittimiksi tai sitten koristeeksi moottorin huohotusletkun päähän.

tässä offipalstan topicissa tollukan hiluxissa juurikin em. kuorma-auton suodatin tukkeutuneena raajärven "atomisavesta". moottori lakkasi pyörimästä mutta säilyi ehjänä!! en tiedä että kuinka olisi käynyt jollakin "virityssuodattimella?

http://forums.offipalsta.com/showthread ... rvi&page=5

Lähetetty: Su Heinä 31, 2011 9:12 pm
Kirjoittaja tepa78
Jokos punanen pickuppi puhisee...?

Lähetetty: Ma Elo 01, 2011 9:03 pm
Kirjoittaja möttis
Puhisee kyllä, mutta liikenteessä ei ole vieläkään. Vie talo projekti kaiken ajan pahasti. Kyllä se tässä kohta pitäis olla ajossa.

Lähetetty: To Helmi 23, 2012 11:47 am
Kirjoittaja möttis
No nyt olis punainen 45 putkien kiinnisttämistä vaille valmis. Penkki ja leima ja kovaa ajoo. Ja sit vaan toivotaan ettei se hajois heti. Kannattaisko viedä tuo vekotin leimalle -Matille-? Jos tuon 2H koneen leimais samalla.

Lähetetty: Ti Huhti 24, 2012 8:28 am
Kirjoittaja möttis
Tämäkin taas ajossa. Ei mennyt tuo perävaunun kiinnittäminen ihan putkeen...

Kuva

Ja pestynä.

Kuva

Muuten ei oo paljoa tapahtunut. Ei pitäis mitään taloja remontoida.

Lähetetty: La Helmi 23, 2013 4:34 pm
Kirjoittaja möttis
Nyt on punainen 45 penkkiä ja leimaa vaille valmis. Nopea turbotus ja ohjaustehostin vei vain kaksivuotta ja 4 kk. Sillälailla.

Lähetetty: La Maalis 09, 2013 5:05 pm
Kirjoittaja möttis
Tänään tuli vähän ajeltuakin. Leimaa ei ole vielä.

Pari kyssäriä:
- renkaat kääntyy enemmän toiseen suuntaan kuin toiseen.
Missä vika?

- Paljon on HJ45 koneen orginaali teho? Eli paljon saisi olla, jotta ei
tarttis vaihtaa jarruja?

Kiitos jo etukäteen.

Lähetetty: La Maalis 09, 2013 6:05 pm
Kirjoittaja Tuppu
möttis kirjoitti:Tänään tuli vähän ajeltuakin. Leimaa ei ole vielä.

Pari kyssäriä:
- renkaat kääntyy enemmän toiseen suuntaan kuin toiseen.
Missä vika?

- Paljon on HJ45 koneen orginaali teho? Eli paljon saisi olla, jotta ei
tarttis vaihtaa jarruja?

Kiitos jo etukäteen.
Olisko rajoittimet / stopparit erilailla säädelty?
Wikipedia kirjoitti:
H

The H is a 3.6 L (3,576 cc) inline 6, 12-valve OHV diesel engine.[1] Bore is 88 mm and stroke is 98 mm, with a compression ratio of 21:1. Output is 95 PS (70 kW) at 3,600 rpm with 22.0 kg·m (216 N·m; 159 lb·ft) of torque at 2,200 rpm.[1]
Applications
Toyota Land Cruiser HJ45
Toyota Dyna HU15
Toyota Weapon carrier HQ15
OT; toi Weapon Carrier tehdasvarusteltuna olis tässä poliittisessa maailman tilanteessa ihan jees :mrgreen:

Lähetetty: Ma Maalis 18, 2013 9:30 am
Kirjoittaja möttis
Tämäkin tuli haettua ja vähän kokeiltuakin.

Olisko jollain tuohon sopivaa puskuria?
Kuva

Hmm tuli aika pieni kuva. Klikkaamalla isommaksi.

Lähetetty: Ma Maalis 18, 2013 11:16 am
Kirjoittaja Jul
Onnee uusimmalle.
Korjaahan otsikkoa....

Lähetetty: Ma Maalis 18, 2013 11:16 am
Kirjoittaja möttis
Hyvä pointti.