Kuva Kuva

Hdj 80 ikuisuusprojekti

Osio on tarkoitettu ensisijaisesti pidempiaikaisten projektien esittelyyn.

Valvoja: Käyttäjä

dirtysalami
Viestit: 47
Liittynyt: Ke Helmi 13, 2013 4:29 pm
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja dirtysalami »

Osaako joku tehdä Suomessa näille laatikoille jotain päivitystä ? Siekkinen oli kysyttäessä vähän niinkuin, että "voidaan katella". Eli kuullostaa siltä, ettei ole tullut tehtyä vielä. Ei toki tarkoita, etteikö ammattimies osaisi ensiprojektinakin tehdä parannuksia.
HDJ80
Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

Nätkin Porissa laittelee myös japsilaatikoita. En tiedä sitten saako tuommoiseen mitään shift kittiä tms., mutta master kitin saa ja muut osat kunnostukseen tietenkin. Soita sille. Pätevä kaveri.
http://www.autotransmission.fi/index.html
Hilari
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 10:38 am
Paikkakunta: Oulun seutu

Viesti Kirjoittaja Hilari »

Peli vieläkin osina.
Tarkoitus tälle syksyä kasata. Jonossa vielä yks tärkiämpi koneremppa vähä isompaan myllyyn. Mutta jos sitten.
Osia karttuu. Takapaksissa on nyt sitten customi jyrkkä nokkakeppi.
Turboa olen miettinyt että mitä tuonne keksisi. Tuo entinen hx40 on nyt 8.1 pannun piristeemä ja oisko aivan tuhoon tuomittua laittaa portillinen hx40 superi nro16 pesällä tai ruveta hulluttelemaan ja laittaa hx30-35 pienellä 6-8 pesällä tai garret gt28rs alarekisteriin ja hx40 -50 ylhäälle. Eli tuplaturboilua. Mini ahdin pukkaamaan lähes tyhjäkäynniltä ja hieman alle kilon iso turbo hoitaa homman kotiin. Plussaa helvetillinen alavääntö (800nm?) Ja olematon turboviive. Silti saadaan ulos se 350 hyvin käyttäytyvää hevosta alle 2 kilon ahdoilla. Niin ja teoriassa lähes savuton peli. Ns käyttöauto viritys 😆
Hilari
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 10:38 am
Paikkakunta: Oulun seutu

Viesti Kirjoittaja Hilari »

Vielä on kesää jäljellä.
Huomenna kansi pöydälle. Uudet venat ja jyrkkä nokka paikalleen sekä hipo suuttimet.
Saa nähdä loppuuko lätkät kesken ku säätää välyksiä.
Huomenna jos sais kannen kasaan ja vaihtas taas 20tkm ajetut veivin laakerit varalta uusiin niin näkee onko vanhan kannen nestevuoto tehnyt tuhojaan. Railo oli kyllä pakokanavaan, mutta ei sitä koskaan tiedä.
Toivottavasti ei tuu täys remppa.
fanito
Viestit: 8
Liittynyt: Su Tammi 17, 2010 1:50 pm
Paikkakunta: lempäälä

Viesti Kirjoittaja fanito »

mistä oot veivin laakereita hommannu?
Hilari
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 10:38 am
Paikkakunta: Oulun seutu

Viesti Kirjoittaja Hilari »

Nykyiset tulivat tuolta euro4x4psrtsilta
http://www.euro4x4parts.com/

Makiaa tuli öljyropusta hetken aikaa. Pitää huomenna kattua nuo veivin laakerit ja jos niissä on yhtään orkamaa niin menee sitten petilaakerit vaihtoon kans. Jäähdytin neste on aika tehokas laakerien tuhoaja. Liuskasta tulee samanlainen kuin yleensä nää hdj:n veivien orkkis liuskat tuppaa olemaan
Hilari
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 10:38 am
Paikkakunta: Oulun seutu

Viesti Kirjoittaja Hilari »

Työt häiritsee harrastuksia vai miten se meni :D
Kansi odottaa paikalleen nostoa. Ihme ja kumma että omat säätölätkät riitti. Kaikki vaihtu vähän paksumpiin.
Tänään pitäs vaihtaa ne laakeriliuskat ja tyhjentää öljyt joka reiästä ja ainakin tankista laskea vedet pois ku onhan tuolla ollu ainaa erottua. Viisainta vois olla poltella tuo pesurissa.
Pitää värkätä joku kuva kunhan saa jotakin näkyvää aikaiseksi.
Vastaa Viestiin