J45 pick-up:ien tarinaa vuodesta 2005
Valvoja: Käyttäjä
Mukava pikku yksityiskohta on, että tämä hoojii on uutena ostettu täältä Lieksasta "Pielisen Kumi"-nimisestä Toyotaliikkeestä ja se on ollut paikkakuntalainen koko 30-vuotisen elämänsä ajan. Se varmaan selittää myös tuon ruosteen vähyyden, koskapa suolausta on täällä harrastettu vasta n. viimeisen 10 vuoden ajan ja sittenkin aika vähäisissä määrin. On ihan mahdollista, ettei auto ole käynyt ikinä Joensuu-Vaasa-linjan eteläpuolella.
Vielä konehuonenäkymä. Liekkö pitkät lapinreissut innostaneet lisäämään äänieristeitä?
Kyllä tällä on kuulemma monta reissua vaunua vedetty Lapissa.Lienee joskus ollut oikein "karavaanari hommissa"
Semmoset on jo! Tuli hankittua, kun noiden wanhojen traktorien parissa oli innostus kovimmillaan.Pussihousukauppaan
Vielä konehuonenäkymä. Liekkö pitkät lapinreissut innostaneet lisäämään äänieristeitä?
Viimeksi muokannut Jul, Ke Marras 18, 2009 10:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BJ75 1987
# 274
# 274
Nikkari kirjoitti:Nyt täytyy kyllä pikkuisen siteerata teleoperaattori Saunalahden mainosta:tepa78 kirjoitti:Jumalauta kun on nätissä kunnossa, mistä sä noita oikeen löydät?
"mistä näitä Berttoja oikein tulee"...
Tämä Hj on pyörinyt täällä viimeiset kymmenen vuotta seitsemänkymppisen omistajansa toimesta ja tietysti oon tyrkyttäytynyt aika-ajoin jutuille asenteella "elä myy tuota tietämättä". No, nyt kun tuo If antoi kipurahoja tuosta Bj:n katolleenajosta, ajattelin tehdä tästä Hj:stä "tarjouksen josta ei voi kieltäytyä"...
BJ75 1987
# 274
# 274
Kuinkas on, voiko huoltokirjan merkinnöistä vetää johtopäätöksiä?Jul kirjoitti:Ei voi kilometreistä varmaa sanoa, kun ei ole miljoonamittari, jotain 40 tkm siellä taisi olla.burton kirjoitti:paljon on mittarissa kilsoja? on kyllä todella upeassa kunnossa.
Olennaistahan toki on, että on pelleiltään noin hyvinsäilynyt - ei ole ruostepeikko puraissut siten kuin etelä/länsi-suomen kalustoon.
Ja hyvä yleiskuntohan kokonaisuutena toisaalta tukee matalia kilometrejä, noin pääsääntöisesti.
En ihmettelisi lainkaan etteikö kokonaisajomäärä voisi vaikka olla hyvinkin alle 150 tkm.
Hieman vaan "pistää silmään" autossa olevat eu-kilvet, mikä lienee ollut tuon takana kun auto on saanut uudet tunnukset?
http://kilvet.com/sarjat.cgi
Tuon mukaan "KKY"-kilpisarjaa on ollut jaossa 2002.
(oletan jotta vuonna -79 alkuperäiset kilvet ovat olleet ensirekisteröitäessä "S"-alkuiset, kun läänikohtaisia tunnuksia tuolloin vielä käytettiin)
No, tyrkytettiinhän tosin noiden uusien EU-kilpien tultua monelle autoilijalle mahdollisuutta rekisteröidä autonsa EU-tunnuksilla, ja eiväthän monetkaan autonsa alkuperäisellä tunnuksella kilpiä tilanneet.
Upeimmillaan nämä työjuhdat ovatkin mielestäni juuri tuollaisena hieman patinoituneina orkkiskuntoisina, se saa aina mielikuvituksen laukkaamaan minkälaisessa käytössä auto on ollut, taikka mihinkä alunalkaen hankittu.
Hyötyajoneuvojen aatelistoa!
Niin pitää tehdä. Muutenkin tuossa on semmoista ylimääräistä pikkuripellystä, joka joutaa purkaa pois (mm. lisäjarruvaloa, äänieristeitä etc.)PETEBJ75 kirjoitti:Komee peli. Ensialkuun purat tuon akuntuhooja kytkennan tosta akkujen valista
Niin ja orkkiskilvet lähtee tänään tilaukseen, jos lienevät vapaana.
BJ75 1987
# 274
# 274
Ei sentään osiksi. Katto, takaseinä, kuskinovi ja kuskin lokari pitää vaihtaa ja lavaa oikoa vähän ja maalaukset tietysti.burton kirjoitti:mikäs sen BJ-45:sen kohtaloks nyt sitte tulee? kait laitat säilöön ja kuntoo sitte aikanaan vai menikö runkoa myöten niin huonoks et menee osiks
Pitää yrittää talven aikana sitä sepitellä, olkoon tuo HJ nyt talvella käyttöpelinä, kun vaan saan UUDET KUNNOLLISET nastarenkaat alle . Aattelin että laittas 235/85-16 Hakkapeliitat.
BJ75 1987
# 274
# 274
Nyt kuulostaa hyvälle.Jul kirjoitti:Ei sentään osiksi. Katto, takaseinä, kuskinovi ja kuskin lokari pitää vaihtaa ja lavaa oikoa vähän ja maalaukset tietysti.burton kirjoitti:mikäs sen BJ-45:sen kohtaloks nyt sitte tulee? kait laitat säilöön ja kuntoo sitte aikanaan vai menikö runkoa myöten niin huonoks et menee osiks
Pitää yrittää talven aikana sitä sepitellä, olkoon tuo HJ nyt talvella käyttöpelinä, kun vaan saan UUDET KUNNOLLISET nastarenkaat alle . Aattelin että laittas 235/85-16 Hakkapeliitat.
Itte ajelin aikoinaan 42:sella talvella ainoastaan nokian nastoitetuilla tuotteilla.
Tais olla 205/16.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------